ponnihest Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Mårn Ja, jeg får lete etter saker og ting meg skarpe farger i mye lys og bruke lav asa neste gang Her er noen bilder til: Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Syns det luft/vann-bildet ble tøft jeg. Det passer fint med lomo. Stilig effekt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Syns det luft/vann-bildet ble tøft jeg. Det passer fint med lomo. Stilig effekt 6002314[/snapback] Enig med SirMaximus, men jeg liker også kulene. Dette begynner å ligne på noe Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Syns det luft/vann-bildet ble tøft jeg. Det passer fint med lomo. Stilig effekt 6002314[/snapback] Enig med SirMaximus, men jeg liker også kulene. Dette begynner å ligne på noe 6003437[/snapback] Yeah Så nå kan jeg snart begynne å tenke mer motiv og mindre "teknisk" Lenke til kommentar
velouria Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, drar opp denne igjen! Har nylig kjøpt meg LC-A nå, hva anbefaler dere egentlig til nybegynnerfilm? Vil bare lære kameraet å kjenne littegranne.. Bør jeg bare kjøpe hvilkensomhelst billig standardfilm? Planlegger å begynne med kryssing og alskens greier senere! Lenke til kommentar
Esp0r Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei, drar opp denne igjen! Har nylig kjøpt meg LC-A nå, hva anbefaler dere egentlig til nybegynnerfilm? Vil bare lære kameraet å kjenne littegranne.. Bør jeg bare kjøpe hvilkensomhelst billig standardfilm? Planlegger å begynne med kryssing og alskens greier senere! 7087475[/snapback] Selv kan jeg ikke gi noen tips; men synes det er tøft at du begir deg ut på dette! Virker som det begynner å danne seg en liten gjeng som bedriver fotografering som ikke kun dreier seg om perfekte skarpe bilder med korrekt fargegjengivning her Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 hva anbefaler dere egentlig til nybegynnerfilm? Fuji Superia, Reala... Lenke til kommentar
LazySod Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Her er en artikkel om hva lomografi egentlig er for noe: http://cameras.alfredklomp.com/lomography/ (Du må bla deg forbi innholdsfortegnelsen. Selve artikkelen starter omtrent midt på siden.) Lenke til kommentar
velouria Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, jo.. jeg skjønner poenget hans. De prisene de opererer med på Lomographic Society er jo fantasipriser! Hvis du kjøper "World Lomography Box" skal de faktisk ha nærmere NITTEN TUSEN. Det er mye penger for plastikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå