Gå til innhold

Fjærne skruduppeditt, Vantec nexus

Complexity

Anbefalte innlegg

Har tt Sporano og Vantec nexus viftestyring..

som de fleste vet er det umulig å burke viftestyringer som står ut på dette kabinettet.. Men døren tar bare borti med den ytterste skruduppeditten.

så jeg lurte på om det er mulig å ta den av?.. altså ikke fjærne hele "vifte 4" knotten, men slik at det bare er en liten pinne elns..

altså.. kort forklart, kan man "uten store problemer" eller uten å ødelegge noe, ta av ene knotten på en vantex nexus viftestyring?

bilde:

00035920.jpg

04.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg er desverre helt blank for muligheter.. men kan du ikke "dytte" styringen litt inn i kabinette. slik at knottende så vidt stikker ut?

5248114[/snapback]

gåt nokk dårlig. på tt soprano er det skinner som den festes med.. og den klikker fast akkurat slik at den står der den skal stå...

Lenke til kommentar

Slike knapper er som regel friksjonslåst, eller festet med en liten settskrue.

Finner du ingen skrue i periferien av knappen, er det bare å trekke den forsiktig løs fra akselen.

Om det skulle være aktuelt, så er det mulig at knappen kan dreies ned litt, slik at den ikke stikker så langt ut som den nå gjør.

Jeg kan hjelpe deg med det, om det skulle være aktuelt....

Lenke til kommentar

hva mener du med at knappen kan dreies ned litt?? fatta ikke det :p

kan skjekke i morgen om det går. en kompis låner den nå og sku egentlig ha den tilbake i dag, men han har spilt wow i hele dag og ikke orker å ta den ut av maskinen.. men han skulle ta den ut i morgen..

tuuusen takk for inlegget iallefall :thumbup:

Lenke til kommentar

var å henta den tilbake nå nettop.. fant ut at det bare var å dra av pluggen :p satt bare løst på..

problemet mitt nå er at viftestyringa ser helt for jævlig ut :p men den funker.

de viftene jeg har er da selfølgelig 4 pins plugg til, og siden jeg ikke vill ødelegge kabelen på dem og sette på 3 pins plugg.. laget jeg en slags overgang av en 4 pins plugg til en gammel vifte.. funker fint.. eneste er at jeg må lage 2 til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...