Fjøslukt Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hei.. Må reinstallere windows, men ønsker ikke formatering da dette nettopp ble gjort. Mitt "behov" er at alle program som er installert nå fungerer etter reinstalleringen, og alt skrivebordet med ikonen er likt som før. I tillegg må jeg være 100% sikker på at mail og favoritter etc ikke forsvinner. Er dette noe som forsvinner ved en reinstallering? Edit: Skrivefeil Endret 1. desember 2005 av Fjøslukt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Reinstallering fjerner på os-harddisken. Repair reparerer (kan påvirke enkelte program). Hvorfor vil du fjerne all mail og favoritter og beholde alt annet? Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Reinstallering fjerner på os-harddisken. Repair reparerer (kan påvirke enkelte program). Hvorfor vil du fjerne all mail og favoritter og beholde alt annet? 5238691[/snapback] Beklager skrivefeil, vil ikke at det skal forsvinne... Så vil det si at hvis jeg booter pc'en velger installerre WIndos, osv.. Så når det er ferdig har kun Windows blitt installert på nytt, mens alt av instillinger etc er som det pleide? Og at programmene virker.. For program legger jo systemfiler i Windows kataloger, blir ikke disse påvirket.. Og blir jeg nødt til å legge nye snarveier ut i skrivebordet på nytt? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gå på start->programmer->tilbehør->systemverktøy og "veiviser for overføring av filer og instillinger" Her skal det enkelt få til det du vil. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Repair install vil oppfriske installasjonen uten at noe går tapt (bortsett fra Windows oppdateringer). http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå