Ducky Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei! har nettopp fått min netshop 1559 men etter at jeg har instalert windows , gjennkjenner ikke datamaskinen grafikkortet. Det står bare unknown. har prøvd å putte inn noen inf filer som jeg fant på http://www.laptopvideo2go.com men når jeg prøver å sette den inn så får jeg beskjed om at jeg mangler andre filer som nv_mini.sys og nv4_disp.dll og mange flere.. Hva må jeg gjøre for å få bærbaren til å gjennkjenne kortet? har 6600go btw takk for alle svar på forhånd:) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Noe så enkelt som å legge inn drivern? EDIT: Det vil si ikke bare deler av den. Endret 1. desember 2005 av sesteen Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) funker ikke.. får bare baskjed om at jeg har ingen gjennkjennelige komponenter.. jeg må legge inn .inf fila... men det funker bare ikke... får beskjed om at æ mangle mange flere driverfiler.. Endret 1. desember 2005 av Ducky Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 funker ikke.. får bare baskjed om at jeg har ingen gjennkjennelige komponenter.. 5238725[/snapback] Du må laste ned en full driver fra laptopvideo2go. Så laster du ned den modda inf fil. Så legger du inf filen i mappen med driveren. Så kjører du setup i driver mappen. Hvis jeg ikke tar helt feil skal det fungere nå. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 har prøvd det nå.. men får fortsatt beskjedd om at d er ingen kompatible komponenter for min maskinvare=\ Lenke til kommentar
ols Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) har prøvd det nå.. men får fortsatt beskjedd om at d er ingen kompatible komponenter for min maskinvare=\ 5238908[/snapback] Cocytor forklarer det riktig, men det virker som du gjør noe feil hele tiden. Du har funnet "setup.exe" blandt de filene du har pakket ut? Det er den du skal dobbelklikke på. Men først etter at inf filen er lagt inn i samme mappe (overskriv den inf filen som allerede ligger der). Endret 2. desember 2005 av ols Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fungere ikke dell sine drivere bare på dellmaskiner da? Lenke til kommentar
ols Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fungere ikke dell sine drivere bare på dellmaskiner da? 5240794[/snapback] jeg bare rotet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå