Gå til innhold

WORD - får ikke skrevet @

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Prøv å trykk Alt Gr-2 da skal du få Snabela (Krøllalfa). Ellers kan du prøve Ctrl-Alt+2 da skal du også få Krøllalfa.

Hvis heller ikke dette går må du se om du Norsk Tastatur oppsett på maskina di. Dette gjør du i Control Panel Og Regional and Language Options. Så ser du at alt står på Norsk der. (Husker ikke hva det er på Norsk).

Lykke til.

Lenke til kommentar

takk for hjelpen, men ingen av disse løser problemet. Jeg vet at det er et word-problem, da jeg har hatt problemet før med en jobb-pc, og da fikk jeg hjelp av en word-superbruker. Dessverre jobber jeg ikke der lengre, og det gjør ikke hun heller....

Lenke til kommentar

Dette er sikker ikke den måten hun gjorde det, men det fungere sikkert. Gå på Sett inn og velg Symboler. Finn fram @, og merker den og trykk på Hurtigtast knappen. I den ruten der står Trykk inn ny hurtigtast, trykker du inn Alt Gr + 2, eller alt + ctrl + 2. Da vil det stå: Ctrl + Alt +2 i den ruten og du kan trykke på tilordne.

Lenke til kommentar
Dette er sikker ikke den måten hun gjorde det, men det fungere sikkert. Gå på Sett inn og velg Symboler. Finn fram @, og merker den og trykk på Hurtigtast knappen. I den ruten der står Trykk inn ny hurtigtast, trykker du inn Alt Gr + 2, eller alt + ctrl + 2. Da vil det stå: Ctrl + Alt +2 i den ruten og du kan trykke på tilordne.

5246369[/snapback]

Fant ikke @ under symboler sånn i farta, ville heller valg (normal tekst) under skrift, ligger øverst i nedtrekksmenyen. Endret av Pingla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...