Gå til innhold

Tv Ut med eldre pci kort

caturbo

Anbefalte innlegg

Er det mulig og bruke både pci og AGP skjermkort sammtidig?

Er det noen som kan si hvordan kvaliteten på tv ut ATI Rage 3D +DVD PCI kort er i forhold til asus geforce4400?, ønsker å bruke ett ati kort til tv ut da jeg slipper de svarte stygge rammene. Er dette lurt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ATI kortet ditt var nytt i 97, det har skjedd en god del i teknologien siden da, det er en selvfølge at Ti4400 kortet er mye bedre!

dette kan jeg si helt sikkert i og med at jeg har hatt/har begge kortene.

etter min mening var det å oppgradere til Asus Ti4400 som å gå ifra 2D til 3D!

og som en annen sa, selv om du har Ti4400 er du ikke 100% nøtt til å ha de svarte stripene der, jeg anbefaler TvTool når du skal bruke TV-out, der kan du også velge om du vil ha den svarte rammen rundt eller ikke.. :smile:

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar

Jeg kan imidlertid bekrefte at AGP og PCI kort går kjempefint. Det var (etter min mening) ganske idiotisk å satse på stort sett bare en AGP port om gangen. Hva om man vil ha god ytelse på flere enn en skjerm?

Skjermkortene med to utganger må jo dele på ressursene når man kobler til en skjerm til (ressurser=minne/prossesorkraft). Og nå som det endelig begynner å komme simulatorer og spill med støtte for dual monitor (muligheten har vært her leeeenge), så håper jeg snart å slippe å lese i manualen til nye skjermkort "MUST be the main display driver."

Lord Thaniel

-------------------

"And two moons where one too few, until those two crashed into each other and became one."

-Lost chapters of "The Illiad".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...