Gå til innhold

Dårlig service fra Microplex.no! Svidd data!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Det er også veldig rart at trådstarter bare har forsvunnet fra tråden...

5268608[/snapback]

 

Nei.. det er det vel egentlig ikke..

En oppkjeftig tenåring (hint: sjekk profil) lærer av sine feil.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror nok det Mr. Faale sier er korrekt, men som jeg sier er jeg RIMELIG sikker på at dette er et oppdrag en av teknikkerne/selgerne der bare har gjort for en kamerat/slektning og så har han brukt det faktum at AR Data har testet mot Microplex for alt det er verdt og en del mer...

 

Hadde AR Data som firma gjort dette, så hadde for det første alt blitt testet skikkelig, de hadde skrevet en rapport på det og ikke minst tatt seg betalt for det!

Vi har fått oversendt kopi av faktura/arbeidsrapport - det er bl.a. den vi har brukt som grunnlag for samtalene med serviceverkstedet.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar
For høy spenning kan uten problemer svi elektronikk. Hvorfor kommer ellers kondensatorer med maksimal spenning skrevet på seg? Er forresten sinnsykt gjøy å kjøre for høy spenning på kondiser... Sette dem i en kontakt som går på via en lysbryter... Vart skræmt no?

 

 

-Morgan-

5247414[/snapback]

 

Litt av det midtimene på gk elektro går til :w00t:

bare det at vi bruker en strømfosyning på 30V da.. men smeller ganske godt :)

Lenke til kommentar
Jeg tror nok det Mr. Faale sier er korrekt, men som jeg sier er jeg RIMELIG sikker på at dette er et oppdrag en av teknikkerne/selgerne der bare har gjort for en kamerat/slektning og så har han brukt det faktum at AR Data har testet mot Microplex for alt det er verdt og en del mer...

 

Hadde AR Data som firma gjort dette, så hadde for det første alt blitt testet skikkelig, de hadde skrevet en rapport på det og ikke minst tatt seg betalt for det!

Vi har fått oversendt kopi av faktura/arbeidsrapport - det er bl.a. den vi har brukt som grunnlag for samtalene med serviceverkstedet.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

5269616[/snapback]

 

Foreløpig vil jeg si det er ARdata som kommer dårligst ut i denne tråden, om deres arbeidsmetoder virkelig er slik som det gies et bilde av her i tråden...

 

AtW

Lenke til kommentar
Foreløpig vil jeg si det er ARdata som kommer dårligst ut i denne tråden, om deres arbeidsmetoder virkelig er slik som det gies et bilde av her i tråden...

5269804[/snapback]

 

Hvertfall dersom de tør å fakturere noen for en sånn jobb. Men håper for ARdata sin skyld at det kun er snakk om arbeidsrapport, og at de ikke har tatt betalt for det.

Lenke til kommentar

Den her saken er jo veldig grei. AR data er tydeligvis innhabil i saken siden testingen ble gjort av en venn til kunden. Microplex kan vel også regnes som innhabil, siden de har solgt varen. Det som nå må gjøres er at Microplex og kunden blir enig om en uavhenig tredjepart som kan teste PSU. Finner de feil på PSU må Microplex punge ut. Finner de ikke feil må kunden punge ut. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Den her saken er jo veldig grei. AR data er tydeligvis innhabil i saken siden testingen ble gjort av en venn til kunden. Microplex kan vel også regnes som innhabil, siden de har solgt varen. Det som nå må gjøres er at Microplex og kunden blir enig om en uavhenig tredjepart som kan teste PSU. Finner de feil på PSU må Microplex punge ut. Finner de ikke feil må kunden punge ut. Enkelt og greit.

5269961[/snapback]

 

Er jo greit det.

Men da er det kunden selv som må få en 3dje part til å teste, om MP har testet den og ikke funnet noe feil kan jeg ikke se hvorfor de må leie et annet firma for å teste.

Kunden må her bevise at varen faktisk er defekt.

MP har foreløpig gjort korrekt, kunden bør i såfall videre teste varen hos et annet firma.

Lenke til kommentar

Men da er det kunden selv som må få en 3dje part til å teste, om MP har testet den og ikke funnet noe feil kan jeg ikke se hvorfor de må leie et annet firma for å teste.

Kunden må her bevise at varen faktisk er defekt.

MP har foreløpig gjort korrekt, kunden bør i såfall videre teste varen hos et annet firma.

5271365[/snapback]

 

Vanligvis holder det at butikken enten sier at en vare er i orden eller defekt. Men det har tydeligvis ikke vært nok i dette tilfellet.

Da kan selvfølgelig kunden finne noen andre å teste for egen regning, for så at microplex motbeviser på nytt. Slik kan det pågå en stund... Derfor vil jeg tro det er lurt at microplex og kunden bli enig i lag om en uavhengig tredjepart for testing, eller at kunden bare godtar at PSU faktisk var helt i orden. I begge tilfeller ungår man at saken havner i forbruker*et eller annet* og tar opp viktige ressurser der.

:)

Lenke til kommentar
Jeg tror nok det Mr. Faale sier er korrekt, men som jeg sier er jeg RIMELIG sikker på at dette er et oppdrag en av teknikkerne/selgerne der bare har gjort for en kamerat/slektning og så har han brukt det faktum at AR Data har testet mot Microplex for alt det er verdt og en del mer...

 

Hadde AR Data som firma gjort dette, så hadde for det første alt blitt testet skikkelig, de hadde skrevet en rapport på det og ikke minst tatt seg betalt for det!

Vi har fått oversendt kopi av faktura/arbeidsrapport - det er bl.a. den vi har brukt som grunnlag for samtalene med serviceverkstedet.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

5269616[/snapback]

 

Ok, da er det noen på AR Data som har gjort en virkelig tabbe. *Skuffet*

Hvis trådstarter hadde tatt seg bryet med å fortelle meg/oss hvilken AR Data dette gjelder så kan jeg jo finne ut litt mer med en gang...

 

Må også gi Mr. Faale kreditt for hans svar i denne tråden, det er mye av grunnen til at jeg handler mye med Microplex. De ordner alltid opp etter seg, hvertfall er det min mening!

 

Jeg skjønner jo det TL1000S. Synd at forumet skal bli "ødelagt" av så mange idiotiske poster pga folk som ikke klarer å tenke gjennom ting 2 ganger!

 

Edit: Ærlig talt, nå er jeg nesten flau her... :blush:

Så jo i profilen til trådstarter at han var fra Molde... Da burde jeg jo ha skjønt at det var molde avdelingen han har vært innom... :roll:

 

Skal ta en tlf dit i løpet av dagen jeg, og finne ut av dette!

Endret av GA
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...