_norse_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg begynner å innse at det blir umulig å få tak i en Xbox360 imorgen da jeg ikke er ferdig på jobb før kl16. Eneste håpet er muligens å få tak i en basisutgave (eller core på utenlandsk ), men har jo såklart mer lyst på en fullversjon. Det som jeg eventuelt kommer til å savne er såklart harddisken og trådløs kontroller, men begge deler kan jo kjøpes seperat. Er det noen her som kommer til å gå for en basis hvis det er eneste som er igjen i butikkhyllene? Og vet dere hva seperat harddisk koster på Lefdal/Elkjøp? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Få noen til å kjøpe en for deg da...som kan stille opp kl. 10 et sted Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg får kanskje en premium versjon fra komplett i morgen, men jeg kommer til å stille på elkjøp uansett. Hvis jeg får tak i en på elkjøp, kommer jeg til å selge den fra komplett uten fortjeneste. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har jo værtfall 4 butikker imorgen som kommer til å selge xbox 360 som jeg vet om, Elkjøp, Lefdal, Siba og Expert, så jeg vil si at du egentlig har en god sjanse til å få tak i Xbox 360 imorgen. Hvis du ikke skulle få tak i en fra Elkjøp/Lefdal som er de billigste så har du expert og siba men som igjen er litt dyrer da.. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 core kan være aktuelt ja! 1. jeg er fan av kontrollere med ledning da jeg spiller mye 2. fjernkontrollen som følger med premium er ikke den litt bedre du kjøper utenom 3. headset bruker jeg ikke 4. skal ha bedre hd kabler separat Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har egentlig aldrig tenkt tanken om å kjøpe core, men vil du spare penger, og ikke skal bruke live, men bare spille offline, burde man gå for denne... Og skulle du ha lyst til å prøve live kan du bare kjøpe HD og headset og live gold... (Jeg sier ikke at man MÅ ha HD for å spille live) Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det ikke slik at man er avhengig av premium med hdd for å kunne laste ned og kjøre emulatorer for xbox-spill og for å spille "arcade"-spillene? Dersom jeg ikke skal ha mp3 og bilder på 360, vil jeg da greie meg med et minnekort til å lagre saver, emulatorer og småspill? Er det et "vanlig" minnekort det er snakk om? Vurderer å kjøpe core, spare 900,- , for så å kjøpe enda en trådløs kontroll + minnekort (for ca. 600.- til sammen?) Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 disse "småspillene" du snakker om er no LANGT over de 64MB som er på minnekortet! det du kan(og "skal") bruke dem til er til ålgre spill.. kanskje emulatorene går også, jeg vet ikke hvor store de er, men arcade-spillene er bare å glemme! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg får kanskje en premium versjon fra komplett i morgen, men jeg kommer til å stille på elkjøp uansett. Hvis jeg får tak i en på elkjøp, kommer jeg til å selge den fra komplett uten fortjeneste. 5238536[/snapback] Hvorfor ikke bare bruke angrefrist? Slipper du bryet med å selge den Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg får kanskje en premium versjon fra komplett i morgen, men jeg kommer til å stille på elkjøp uansett. Hvis jeg får tak i en på elkjøp, kommer jeg til å selge den fra komplett uten fortjeneste. 5238536[/snapback] Hvorfor ikke bare bruke angrefrist? Slipper du bryet med å selge den 5240026[/snapback] For å være grei mot andre? Angrefrist gjør jo bare at den Xboxen blir ønødvendig lenge fanget i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå