Gå til innhold

X360 basis istedet for fullversjon?

_norse_

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å innse at det blir umulig å få tak i en Xbox360 imorgen da jeg ikke er ferdig på jobb før kl16. Eneste håpet er muligens å få tak i en basisutgave (eller core på utenlandsk :) ), men har jo såklart mer lyst på en fullversjon. Det som jeg eventuelt kommer til å savne er såklart harddisken og trådløs kontroller, men begge deler kan jo kjøpes seperat.

Er det noen her som kommer til å gå for en basis hvis det er eneste som er igjen i butikkhyllene? Og vet dere hva seperat harddisk koster på Lefdal/Elkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jo værtfall 4 butikker imorgen som kommer til å selge xbox 360 som jeg vet om, Elkjøp, Lefdal, Siba og Expert, så jeg vil si at du egentlig har en god sjanse til å få tak i Xbox 360 imorgen. Hvis du ikke skulle få tak i en fra Elkjøp/Lefdal som er de billigste så har du expert og siba men som igjen er litt dyrer da..

Lenke til kommentar

Har egentlig aldrig tenkt tanken om å kjøpe core, men vil du spare penger, og ikke skal bruke live, men bare spille offline, burde man gå for denne... Og skulle du ha lyst til å prøve live kan du bare kjøpe HD og headset og live gold... (Jeg sier ikke at man MÅ ha HD for å spille live)

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at man er avhengig av premium med hdd for å kunne laste ned og kjøre emulatorer for xbox-spill og for å spille "arcade"-spillene?

Dersom jeg ikke skal ha mp3 og bilder på 360, vil jeg da greie meg med et minnekort til å lagre saver, emulatorer og småspill? Er det et "vanlig" minnekort det er snakk om?

Vurderer å kjøpe core, spare 900,- , for så å kjøpe enda en trådløs kontroll + minnekort (for ca. 600.- til sammen?)

Lenke til kommentar
Jeg får kanskje en premium versjon fra komplett i morgen, men jeg kommer til å stille på elkjøp uansett. Hvis jeg får tak i en på elkjøp, kommer jeg til å selge den fra komplett uten fortjeneste.

5238536[/snapback]

Hvorfor ikke bare bruke angrefrist? Slipper du bryet med å selge den

Lenke til kommentar
Jeg får kanskje en premium versjon fra komplett i morgen, men jeg kommer til å stille på elkjøp uansett. Hvis jeg får tak i en på elkjøp, kommer jeg til å selge den fra komplett uten fortjeneste.

5238536[/snapback]

Hvorfor ikke bare bruke angrefrist? Slipper du bryet med å selge den

5240026[/snapback]

For å være grei mot andre?

Angrefrist gjør jo bare at den Xboxen blir ønødvendig lenge fanget i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...