martin_meling Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Håper noen der ute vet om en LCD-skjerm, 17" eller 19" som: - Kan henges på vegg - Kan tilkobles min dekoder, dvs RBG, Scart eller S-Video - Helst med innebygde høyttalere Skal brukes til tv på soverom, men må kunne henges på vegg pga lite plass, og være billig da jeg ikke har den feteste lommeboka i byn! Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 er da bare til å gå på prisguiden her på hw.no og søke... du finner skjerm, velger LCD og søker etter skjermer... som søkekriterier velger du TV/RGB/S-video etter ønske så finner du sikkert en skjerm du vil ha kunne listet opp noen men er bedre at du velger utifra lista etter egen lommebok selv... Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Kan jeg koble en Eizo 17" til min Lyse-dekoder via RGB eller S-video, og henge den på veggen? & hvor bra bilde vil dette bli? Vil det bli noen problemer med tanke på oppløsning osv? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kan jeg koble en Eizo 17" til min Lyse-dekoder via RGB eller S-video, og henge den på veggen? & hvor bra bilde vil dette bli? Vil det bli noen problemer med tanke på oppløsning osv? 5366989[/snapback] Har skjermen S-Video/RGB inngang? Nei. Har dekoderen din VGA/DVI utgang? Nei. (?) Ergo: Nei, denne skjermen egner seg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå