Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Da jeg skaffa meg samlingspakken med "alle" de fem filmene av The Pink Panther for en relativt god stund siden, ble jeg skrekkelig skuffet og irritert. Grunnen er nemlig fordi at The Return Of The Pink Panther ikke er med! Hva slags sludder er dette, egentlig? Dette MÅ jo være den definitivt artigste Pink Panther filmen der ute! Anyways, skuffet som jeg er over at den ikke er i boksen (hvorfor i huleste ikke, egentlig?!), så er jeg fortsatt ivrig på å vite om denne filmen kanskje kommer separat en gang i fremtiden. Er det noen som har noe info? Takker for svar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 DVDpacific får den inn den 10. januar. Bare å forhåndsbestille det. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Grunnen til at den ikke er med i boksen er rett og slett at det var strid om rettighetene til hjemmemarkedet. Den forrige R1'en (som jeg har, og som ikke akkurat har bildekvalitet å skryte av) ble gitt ut av Artisan, mens den kommende gis ut av MCA. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Hmm, selger DVDPacific kun R1-utgivelser? Har nettopp sendt inn min Sonefrie DVD-spiller på reparasjon da den plutselig fikk et merkelig problem (leser absolutt ingen ting helt plutselig), og jeg er ikke sikker på om den jeg får tilbake er en sonefri DVD spiller (kan godt hende at jeg får en DVD spiller av et annet merke). Forresten, jeg ser ikke noe om subtitles eller ekstramateriale. Er det sagt noe om dette for denne utgivelsen? Får se litt nærmere på dette da. De føyer vel på mer info etter hvert som det nærmer seg release. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hmm, selger DVDPacific kun R1-utgivelser? Ja, som de fleste amerikanske etailere selger de kun R1 NTSC-titler (et lite mindretall amerikanske utgivelser er riktignok R0, og Superbit-titler er fler-region, men stort sett kun R1). Har nettopp sendt inn min Sonefrie DVD-spiller på reparasjon da den plutselig fikk et merkelig problem (leser absolutt ingen ting helt plutselig), og jeg er ikke sikker på om den jeg får tilbake er en sonefri DVD spiller (kan godt hende at jeg får en DVD spiller av et annet merke).Forresten, jeg ser ikke noe om subtitles eller ekstramateriale. Er det sagt noe om dette for denne utgivelsen? Får se litt nærmere på dette da. De føyer vel på mer info etter hvert som det nærmer seg release. 5239201[/snapback] Fra Amazon.com(US) produktinfo: # DVD Features: * Available Subtitles: English, Spanish, French * Available Audio Tracks: English (Dolby Digital 2.0 Stereo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå