Azton Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hei! Har åpnet og koblet opp mitt MIST Tsunami vannkjølingssett nå, og jeg har også koblet på en GPU blokk til et 7800GT kort. Alt sviver fint, men det lekker litt av gjengene til GPU blokka. Hvordan tetter jeg disse? Jeg har tenkt gjengetape, vil dette gjøre jobben? Hvor får jeg tak i dette? Takk på forhånd, Azton Endret 1. desember 2005 av Azton Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 gjengeteip gjere jobben.. funker fett du får det på clas ohlson ivertfall. Mvh Skibbe Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gjengetape er standardvare i jernvarehandler og bilsjapper og sånn. Locktite har jo flere forskjellige løsninger. Men vil nok tro at gjengetape er det letteste, rørleggere bruker jo det... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Fint! Da er det ut og handle gjengetape i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå