kokoslass Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg bare lurer på en ting. Når kan vi begynne å si god jul? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 God Jul Og gledelig nyttår (?) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 når det er juleferie. Lenke til kommentar
kokoslass Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 ja, men hvis jeg føler at jula har begynt da Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Som du ser i dagens samfunn, så 'starter' julen i November. (Det er isåfall ordene som blir slengt rundt på hw.no) Da kan du vel bare starte nå da? Selv sier jeg verken happy halloween, god jul, godt nyttår eller gratulerer med dagen. Det er imot mitt prinsipp. Og dessuten virker det som alle er langt bedre enn de som starter salg av juledingser i novembertiden. Selv løper de villt for å kjøpe 'julebrus'. GOD JUL! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) har sagt god jul siden 1. januar 2005.. f. eks etter at jeg stikker hjem fra skolen så sier jeg god jul eller når jeg tar helga, så blir det god jul isteden for god helg... hender jeg sier god påske og Endret 2. desember 2005 av rjd-2 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 god jul kan man begynne å si den siste dagen på jobb før julaften, imo Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det som er DRITT er at jeg bare har fri fra arbeid 24->27. Hel**** at julaften er på ei helg. Orker ikke engang å si god jul. Skulle ønske at ALLE hadde fri fra 23->>4/1. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg bare lurer på en ting. Når kan vi begynne å si god jul? 5237980[/snapback] Når ferien begynner.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Man kan vel si god jul til folk man vet at man ikke ser før etter julaften...? Jeg sa god jul i begynnelsen av november.. men det var fordi det snødde så sinnsykt.... God jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du kan begynne å si "God Jul" 12. desember klokka 15.34.52. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Siste dag på skole/jobb før julaften, da kan man si god jul! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du kan begynne å si "God Jul" 12. desember klokka 15.34.52. 5249907[/snapback] :!: Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Julen blir ringt inn av kirkeklokkene klokken 17.00, så først da starter jula. Men vil vel si at det mest normale er å si god jul siste gang du ser en person tett oppm mot juleferien. Men i utgangspunktet er det en hyggelig gesture å si så det skader vel ikke å si allerede Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Man skal egentlig si god jul første juledag.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Der er jeg helt enig, Joachim. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 julaften kan man si det.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 julaften kan man si det.... 5252673[/snapback] Det er jo ihvertfall galt. Det er i prinsippet første juledag, men ofte sier vi det før. Men å si juleaften er og blir galt. Du sier god påske første påskedag, ikke påskeaften.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Syns man kan begynne å si god jul et sted sånn midt uti desember. det som er forkastelig i disse tider er at butikkene begynner å selge pepperkaker og julebrus i oktober. Boikott juleprodukter fram til 1. desember! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå