axelh Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt lydisolering til kabinettet mitt?? Mvh, Axel Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 microplex har en nokså stor samling Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 takk takk!! men hvilken skal jeg velge?? Mvh, Axel Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Spørs litt hva slags kabinett du har, har du noen kabinett vifter? Du kan f.eks. kjøpe NExus Anti vibration Mounting kit fra pcutstyr.no Der følger med dempere til hdd, vifter, strips og kabinettføtter Du kan også kjøpe støydempingsmatter, men da burde du kle HELE kabinettet, da blir det best resultat Silverstone sin Støydemping til PSU er også grei, men den ser ikke akkurat fin ut da Du kan også kjøpe Vibrasjonsdempende til vifter og PSU, stillere vifter osv.. er MYE du kan gjøre med støyen i et kabinett EDIT: så at linken var til støydempingsmatter Endret 1. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 har bestemt meg for å kjøpe dette istedet: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6429 og dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6431 Mvh, Axel Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Så fett ut det der da! Legg ut noen bilder av kabinettet før og etter at du har satt inn alt da Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) skal bli.... Mvh, Axel Endret 1. desember 2005 av axelh Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Mens du først er i gang så burde du vel ha noen uv katoder da? får å få uv plexien til å lyse opp Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 daim.. enig med klikka_bZerk i at du burde få drylt inn noe uv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå