thinkdifferent Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hei! Vurderer nå begynne å gjøre noe med mitt kjære Raidmax Scorpio kabinett. Skal kutte noen hull til vindu og vifter. Men lurer på om en dremel med skjære/kutteblad duger til dette? Fatter'n sa at den kom ikke til å klare det, men han er alltid på "den sikre sida". Også et litt flaut spørsmål. Våtpussing, hvordan foregår det? Hva trenger man? Også en ting til, hulborr til drill, hvor er det billigst? Hørte med Maxbo, men de synes jeg var dyre (78mm for ca. 300kr, tror jeg det var) Bor i Drammens område (Hokksund, lettere sagt) Mvh. Truls EDIT: En bokstav for lite... Endret 1. desember 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Joda vanlige kutteskvier holder Men ikke kjøp de aller tynneste. Våtsliping: Kjøp våtslipepapir, dyng på vann på papiret og pussi vei (ta nytt vann på hele tiden, ikke noe å spare på ) 300 kr for en hullbor er vel ikke så ille, får du ikke barelånt deg en istade, elle kutte det ut med dremel hvist du skal lage hullet i maks 1mm metal Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Takk for veeldig raskt svar (veit det er en e for mye). Får kjøpe meg noen kutteskiver, får vel noe på Claser'n eller Biltema? Må høre med skolen om de har noen hullbor. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Takk for veeldig raskt svar (veit det er en e for mye). Får kjøpe meg noen kutteskiver, får vel noe på Claser'n eller Biltema? Må høre med skolen om de har noen hullbor. 5237783[/snapback] Joda, hullbor funker fett. Men dremel kan nesten gjøre samme jobben hvist du ikke får lånt Div maler her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5233649 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil anbefale de kutteskivene du får på clasern til 139,-, det står "456" øverst på pakka Det er 10 kutteskiver, som holder leenge! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bor faktisk i Drammen! Byggmakker og Clasohlson er navna du burde merke deg.. Eller, hva med Biltema? Ligger jo i Mjøndalen. Like ved Hokksund det? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Biltema ligger i Mjøndalen ja. Er glad for at det kom. Måtte kjøre langt før. Takk for alle svar. Har blitt mye klokere. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Unnskyld for at jeg bumper denne tråden, men fungerer dremel til å skjære i 3mm plexiglass fra netshop.no? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) EDIT: Ups.. Ble en dobbelpost det.. Firefox liker seg ikke helt, gitt Takk for svar... Har vært på Biltema og kjøpt meg et sett med en hel haug med deler... Var noen kutteskiver der også... Endret 5. desember 2005 av Trussl Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Grattis med dobbelbump.. ;p Men det skal da gå det? Kan ikke skjønne at det ikke skal gå¨, men det er vel bedre å bruke stiggsag trur jeg, går fortere;D Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Biltema og Clas Ohlson er to butikker en hver casemodder bør merke seg.. Les forøvrig her for Clas Ohlson butikker: http://www.clasohlson.no/shop/static/store...+9%3A48%3A45+PM Har forresten hørt noe om at de kanskje skal bygge butikk i Drammen, Lier eller Sande! Personlig synes jeg de kunne bygd det på Konnerud.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Biltema og Clas Ohlson er to butikker en hver casemodder bør merke seg.. Les forøvrig her for Clas Ohlson butikker: http://www.clasohlson.no/shop/static/store...+9%3A48%3A45+PM Har forresten hørt noe om at de kanskje skal bygge butikk i Drammen, Lier eller Sande! Personlig synes jeg de kunne bygd det på Konnerud.. 5257066[/snapback] Syns de kunne laget en butikk i bodø i stede Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Tja.. Samme for meg... Bare den ligger i nærheten av drammen Synes at det er forferdelig at en må inn til Oslo/Sandvika, men Clasern har jo nettbutikk da... Og bra er det...! Endret 5. desember 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå