ElmotriX Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Morn. Etter snart 9 måneder med WoW begynner jeg nå å ta tilbake gamle interesser, der jeg la dem fra meg i februar. Jeg har drevet med litt veldig nybegynner modding.. ingenting sort i det heletatt, men ettersom TG kommer om ikke så lenge.. og 20k brenner litt i banken tenkte jeg meg at jeg skulle kjøpe meg en ny pc, og samtidig ta moddinga mi til neste nivå. Blir ikke noe kjempe inponerende, men hadde tenkt å prøve meg litt med or rundt plexi (kutte, skjere ut, gravere), or litt lakk osv. Og som flere guider her på forumet sier: Dremel er første bud. Så i dag tok jeg meg en tur for å titte på clas ohlson, og finner fort ut at det vist var et stort utvalg i flere prisklasser, men et utallig antall ekstra deler. Så det jeg lurer på er om noen kunne hvert så greie å finne noen linker til hvilken av dem jeg burde velge, samt hvilke ekstra utsyrs deler jeg trenger for den jobben jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Alt jeg har brukt er kutteskiver, pusseskiver og graveringsbit Se i signatur (black pearl) Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Du kan j ta en titt i Dremel eller "dremel"? tråden. Hvilken prisklasse du velger er helt opp til hva du har planer om og bruke den til og hvor kresen du er på komfort og brukervenlighet. Jeg har både proff og 200kr dremel og du kjenner det godt hvorfor det er er prisforskjel å dem etter noen timers bruk men så bruker jeg noen lapper i året på verktøy også da Vis det er bare for og lagge denne casemoden eller to så klarer du deg godt med en en billig Ellers så har du jo den ny utviklede Min hjemmelagede Graveringsguide Endret 1. desember 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå