Gå til innhold

19" Skjerm

abcde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller denne... http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...?artId=NECFE950

Den er litt dyrere, litt over 4000 kr, men er verdt prisen. Spesifikasjonene til den Viewsonic skjermen som ble anbefalt så jo også helt greie. En ting er i hvertfall klart. Skjermen er den komponenten med lengst levetid, og da er det viktig at du har en bra skjerm. For 4 år siden kjøpte jeg en 17" som var billig, og det angrer jeg på i dag, fordi den i lengden ble uskarp og dårlig. Det kan være pga den skjermen at synet mitt er blitt dårligere de siste årene.

Lenke til kommentar

Har akurat kjøpt meg 19" skjerm til 2795. vurderte først en 17" til ca samme pris men så ringte jeg en som jobber med data for å høre hva han anbefalte. Han sa jeg ikke måtte brukke mer enn 3000 kr på en 19" skjerm ellers var det sløsing. Så da kjøpte jeg en Hyundai F910 til 2795 på pcdata.no. Dette er et kjøp jeg ikke angrer på.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er "sløsing" å bruke mer en 3000kr. på en 19". Har hatt den F910. Sendte den tilbake i dag. Sammenlignet den med en dyrere Viewsonic. Var faktisk ganske stor forskjell i billedkvalitet. Så nå har jeg gått til det skritt å investere i en NEC FE991SB, til 4300kr. Tror ikke jeg kommer til å angre på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...