Gå til innhold

Hvilken tv-spenningsserie er best?

Hvilken tv-spenningsserie er best?  

357 stemmer

1. 1. Hvilken tv-spenningsserie er best?

• Lost
      99
    • Desperate Housewives
      9
    • CSI
      12
    • CSI New York
      2
    • CSI Miami
      5
    • Smallville
      7
    • Prison Break
      108
    • Veronica Mars
      7
    • 24
      56
    • Alias
      5
    • NYPD Blue
      3
    • Six Feet Under
      2
    • The 4400
      4
    • Rome
      3
    • The Shield
      7
    • Sopranos
      14
    • Las Vegas
      0
    • Battlestar Galactica
      9
    • Stargate Atlantis
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Rome kom på norske tv-skjermer den 18. januar i år på parabol gjennom Canal Plus. Om serien kommer på kabel-tv eller annet vites ikke.

6320266[/snapback]

takker for info, jeg hørte at det handler om det romerske imperiet når det hadde sitt klimaks i år100 etter kristus

Lenke til kommentar
takker for info, jeg hørte at det handler om det romerske imperiet når det hadde sitt klimaks i  år100 etter kristus

6320289[/snapback]

Det stemmer ikke. Rome handler om bl.a. personene sentrale i senrepublikkens fall og spirene til imperiet. Handlingen er 40-50 år før Kristus.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Sopranos ble mitt valg, men det skal sies at jeg ikke har fått sett gjennom en del av disse seriene ennå. Til nå er det i hvertfall favoritten.

6143595[/snapback]

mitt valg også! bra noen stemmer på sopranos hvert fall,,skuffa over resulatet her altså :cool:

Lenke til kommentar
Du burde ta med Heroes og eventuelt lage pollen på nytt. Er ganske utdatert etterhvert :)

Prison Break var jo kjempespennende i første sesong, men sesong 2 har jeg ikke orket å følge med på engang. Var ikke noe moro når de kom seg ut...

7363843[/snapback]

hehe, litt enig. men jeg ser på det fordet, begynn å se på sopranos gutten min :cool:

Lenke til kommentar
Heh, ser på Sopranos en gang i blant, men "mine" serier er for tiden Lost (som har pause dessverre :( ), Heroes, Jericho og Battlestar Galactica. Skal se på 24 når den kommer også selvfølgelig, men det er jo ikke før på nyåret.

7364931[/snapback]

ja, men vet du hvor lenge lost skal vare? har hørt mange år jeg :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...