Gå til innhold

Hvilken tv-spenningsserie er best?

Hvilken tv-spenningsserie er best?  

357 stemmer

1. 1. Hvilken tv-spenningsserie er best?

• Lost
      99
    • Desperate Housewives
      9
    • CSI
      12
    • CSI New York
      2
    • CSI Miami
      5
    • Smallville
      7
    • Prison Break
      108
    • Veronica Mars
      7
    • 24
      56
    • Alias
      5
    • NYPD Blue
      3
    • Six Feet Under
      2
    • The 4400
      4
    • Rome
      3
    • The Shield
      7
    • Sopranos
      14
    • Las Vegas
      0
    • Battlestar Galactica
      9
    • Stargate Atlantis
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Javel, det gir jo mening. Oz går fremdeles på ZTV. Så forklar hvorfor NYPD Blue står oppført her. Den har gått ut av produksjon. Dine utsagn er logisk ugyldige.

5258925[/snapback]

"logikken" er rett og slett at jeg ikke har fått med meg at den var kansellert. ;) Trodde den fortsatt var under produksjon. Dessverre ser et vanskelig ut å fjerne den nå i ettertid.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Oz burde stå oppført her. Prison Break har ingen sjanse mot fengselskongen Oz!

5257979[/snapback]

Helt enig!

Har enda ikke fått sett skikkelig på serien, har kun følt med på de episodene som går på TV3/ZTV midt på natten.

Vurderer å kjøpe de på DVD.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stemte på Veronica Mars - fordi det er en fullstøpt serie (jeg synes den har alt). Sesong 1 var imidlertid mer spennende.

Prison Break er imidlertid den mest spennende serien jeg har sett på lenge. Kan kanskje ha sammenheng med at jeg så de 13 episodene som er sendt så langt på 2 dager, og følte at jeg nesten kom til å få hjerteinfarkt på slutten. Det ble kanskje litt for mye på en gang.

Lost er kjedelig i sesong 2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Sopranos ble mitt valg, men det skal sies at jeg ikke har fått sett gjennom en del av disse seriene ennå. Til nå er det i hvertfall favoritten.

Lenke til kommentar

Det er mange av disse seriene jeg ikke ser på da (f.eks. Lost som leder akkurat nå), men jeg stemte på 24 selv om jeg også syntes Prison Break, Veronica Mars og Desperate Housewives er bra.

Grunnen er at jeg misforsto og trodde at spørsmålet var "hvilken serie er mest spennende".. Haha..!! :!:

Ellers ville jeg stemt på Desperate Housewives fordi den inneholder de meste tingene som gjør en serie bra.

Lenke til kommentar
Oz burde stå oppført her. Prison Break har ingen sjanse mot fengselskongen Oz!

5257979[/snapback]

OZ er ferdig, derfor er den ikke med. Kun serier som fortsatt er under produksjon får "delta".

5258785[/snapback]

Er ikke Rome ferdig også då..?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...