tbend Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei, jeg tenkte jeg skulle kjøre S-video kabeln for å teste kvalitet osv, men så ble det Svart Hvitt, det er ikke det med vanlig Kompositkabel så nå skjønner jeg ingenting... Noen som har erfaring med dette problemet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 TV'en din støtter ikke S-video, så du må bruke composite, antakeligvis. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Om du ser etter i samme sted du postet denne (skjermkort/tv-kort), eventuelt bruker "søk" funksjonen så vil du finne ganske mange topics 100% like denne, der vil du også finne svar. Lenke til kommentar
MCPC.no Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Om du ser etter i samme sted du postet denne (skjermkort/tv-kort), eventuelt bruker "søk" funksjonen så vil du finne ganske mange topics 100% like denne, der vil du også finne svar. Som at det finnes en guide for å løse svart/hvitt problemet: http://mediacenterpc.no/index.php?showtopic=70 Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hey! Jeg har samme kort...og skulle teste samme ting en gang. Fant ut at den brukte ut5 kanalen isteden for ut2. Eller om dere forstår...på kontrollen er det en knapp man skifter ut kanal med... den man bruker om man skal skifte fra tv til feks dvd spiller.... vet ikke hva jeg skal kalle det Men etter jeg fikk svart hvitt trykka jeg flere ganger på samme tast så kom jeg til riktig utkanal...slik fikk jeg farger... etter mange dager med spilling på svart hvitt tv Bare prøv...om du forstår hva jeg mener... EDIT: oops, var visst gammel tråd:P men...men... er ikke så oppmerksom Endret 3. april 2006 av tAno16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå