iNeo Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hei, jeg har noen prob.når det gjelder login scriptet på siden min. Vis noen kan ta seg tid till å se over det for å finne feil så er jeg Veldig glad! jeg kan post hele scriptet. Dere finder scriptet her: http://x.m-ka.net/memers.rar Endret 3. desember 2005 av Tt.mrX Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Har bare sett på login.php og der mangler du <?php i begynnelsen av filen og ?> i slutten av filen, dette må du ha for at serveren skal tolke det som står der som php I config filen må du endre der det står mysql_select_db(Database name) or die(mysql_error()); du må skrive inn navnet på din mysql database må også endre tilkoblingsinfoen til databasen, der det står localhost, database username, database password må du fylle inn din login info til mysql_databasen Du må kjøre mysql.sql filen i phpmyadmin eller lignende for å lage alle tabellene i databasen Endret 1. desember 2005 av trrunde Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 BTW: Er det egentlig farger i code visning i DreamW.? Lenke til kommentar
0lav Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jepp! Men for å se fargene så må du skrive <?php først så DW vet at det er PHP den skal highlighte;) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Jepp! Men for å se fargene så må du skrive <?php først så DW vet at det er PHP den skal highlighte;)smile.gif Nei det kommer ikke farger men takk likevell Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det kommer fargekode hos meg i hvertfall når jeg har <? og ?> taggen rundt php koden, prøv Programmers Notepad 2, det er ett lignenes notepad program, men det har farge higlightning riktig formatering av filer som har vært på linux server osv, anbefales virkelig så lærer du alt kodingen selv i stedenfor å bruke dw. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) JEG FIKK DET TILL!! -Overdreven bruk av smileys fjernet av moderator-- Endret 2. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå