jonas27389 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Heisann! Jeg har nettopp kjøpt iPod Video fra eBay i USA. Er det noen som vet hvordan man kan "rippe" dvd'er og få dem inn på iPod'en? Er det 100db lydsperre på min iPod eller gjelder det kun iPod'er kjøpt i Europa? Takk for alle svar... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det du gjør er at du ripper dvd'en helt vanlig slik du ellers gjør. Deretter må du konvertere .avi'en til en .mp4 fil. Det kan du lett gjøre med videora. Se link for selvlagd videora kodek guide https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=493925&hl= Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Angående lyden, du kan bruke GoPod for og unlocke det, så du får høy lyd. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil ikke anbefale deg å bruke GoPod, iPoden min (5g) likte det dårlig. Måtte legge inn ny firmware... :/ Dvs. Jeg er leet og gjør slik at jeg bare trenger å oppdatere den, men for mange andre i mitt tilfelle måtte nok ta til takke med en gjenoppbygging... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hæ?, GoPod: du bare kobler til og trykker "go" Men så har jeg gjort det på ett par nanoer(4g?) Og det funka ekselent. Endret 1. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fordi, jeg fikk et bilde hvor det stod supportsiden til iPod etter å ha trykket go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå