Gå til innhold

Telenor åpner WiFi-sonene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var rett og slett utrolig dyrt synes nå jeg. Skulle tro at med Wi-fi kunne man heller kjøpe en periode med tilgang med en relativt høy maksimumsgrense på nedlastning, i motsetning til å betale per mb. Prisen var i hvert fall ikke den beste.

Men slikt som dette er vel i aller høyeste grad i startfasen, og prisene går vel bare ned og tilgjengeligheten opp.

Lenke til kommentar
,01/12-2005 : 17:40]Åpnet??

Telenor har jo alltid hatt åpne wi-fisoner som du må betale for å bruke overalt.. Hva er nytt med dette?  At du som netcombruker kan betale 30 kroner for 15 minutter?? Det er ikke å åpne..

5237342[/snapback]

Ja, Telenor har hatt slike soner for bedriftsbrukere siden 2001, og for privatbrukere en stund og. Ordet "åpne" var ment som et bilde på at Telenor utvider tilbudet og gjør det slik at andre abonnenter nå også har (bedre) tilgang til sonene. :)

Lenke til kommentar

Det er veldig mange som har trådløse nettverk hjemme og i teorien kunne fungert som ISP for alle andre. Hadde det gått an å registrere seg for en slags samletjeneste der man får betalt for å låne ut nettverket sitt til betalende kunder omentrent slik som på enkelte hoteller?

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det er dyrt, men jeg synes også at dette er et skritt i riktig retning:

De mest ivrige nettsurferne kan også velge å bestille en tilleggstjeneste kalt Fastpris Data. For denne tjenesten betaler du 469 kroner i måneden, og får fri bruk av både GPRS, EDGE, 3G eller Wi-Fi innenlands på kjøpet.

Nå får du hele "internett-pakka" for en og samme pris. Halverer de prisen har vi en deal :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...