voodoodoo Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har kjøpt meg en eizo f770 Er det noen som har erfaring med denne typen skjerm. kommer til å bruke den til allsidige oppgaver(spill,divx,videoredigering+adobe). skjermen er 3år gammel. Hva er levetida på en slik crt skjerm? mvh. Voodoodoo Lenke til kommentar
enter Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 RR status og Toyota kvalitet. N.B. - Vi blander ikke bedritne tyske bilmerker inn i noen kvalitetsdiskusjon, det var for 20 år siden .. Levetid, - 100 år. Eller til du vil ha noe nytt. Egentlig siste anførsle som gjelder ... hhm Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Den eizo skjermen kommer til å leve lengre enn deg. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg har en Eizo F67, den er fortsatt i gang. Tror neppe den dør med det samme. Har holdt ut ganske så lenge nå. :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Rafael skrev (2002-09-02 08:21):Jeg har en Eizo F67, den er fortsatt i gang. Tror neppe den dør med det samme. Har holdt ut ganske så lenge nå. :smile: Jeg har en F750i som er laget på begynnelse på nittitallet. og den lever ibeste velgående! Det er fortsatt utrolig skarpt bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå