maartn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har valgt hvilken sata harddisk som skal være C: , men når jeg kommer inn i installasjonen av windows kommer den disken jeg ikke skal bruke til windows som C: hvorfor det? Kan det være noe med hvilken slot jeg har satt den i? SATA2. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du må installere driverene til SATA kontrollen før installasjonen. Trykk F6 når installasjonen starter. Du må ha en diskett med driverene til kontrolleren. Den fulgte helt sikkert med. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nei, drivere er ikke svaret. Du har sikkert primærpartisjon på den andre disken, da skjer det du beskriver. Du må koble vekk den disken før du begynner å installere. Lenke til kommentar
maartn Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 fant ut av det.. saken er at jeg bare koblet dem til sata pluggene fra toppen og nedover.. men det var ikke sata1. så koblet os disken til sata1 , og den andre til sata2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå