_coldfusion_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vet ikke om dette går i rett kategori. men men jeg prøver. Når jeg brenner ut filmer fra pc'en som vcd blir det en forsinkelse i lyden utover i filmen når jeg spiller den av på dvd'en. i begynnelsen er alt fint, men det blir bare verre etter hvert. noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ja min bror var borti lignende. Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 jeg bruker nero. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jeg bruker nero. 5238215[/snapback] Samme program som broren min hadde problemer med. Hvilket format er videoen som skal bli om til VCD? Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 er tv serier jeg prøver å brenne så det er vell mpg, (står xvid i filnavnet.) Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg hadde også problemer med dette... brukte nero jeg og, men prøv og konverter filmen\serien til .avi så går det... det funka i allefall for meg Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 hvilket program bruker du til å kovertere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå