samye83 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har lyst på par silenx vifter, og da lurte jeg på hvor mye jeg må betale i frakt. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har lyst på par silenx vifter, og da lurte jeg på hvor mye jeg må betale i frakt. Noen som kan hjelpe meg her? 5236879[/snapback] Kanskje et dumt spørsmål, men har du prøvd å ta kontakt med butikken? De bør kunne gi deg et temmelig eksakt svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg tenkte kanskje noen her på forumet har bestilt vifter derfra og kan gi meg et svar. Ingen spørsmål er for dumme, og hvis du ikke vet det, trenger du ikke å svare heller. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg tenkte kanskje noen her på forumet har bestilt vifter derfra og kan gi meg et svar. Ingen spørsmål er for dumme, og hvis du ikke vet det, trenger du ikke å svare heller. 5236976[/snapback] Ja, sjansen for at noen her på forumet har kjøpt vifter på vendur.no er jo klart større enn at butikken selv kan gi deg et korrekt svar på spørsmålet, hehe. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 du kan få dem i fra www.coolnsilent.no de kan sende pr brev om du forhåndsbetaler.. da sparer du ganske mye porto Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Og jeg spør på forumet for et raskere svar også. Hvem vet hvor treige de kan være til å svare på mailen min. Har lyst på par vifter ganske snart, siden de medfølgende viftene på Chenbro gaming bomb 2 ikke er så stillegående. Har satt viftekontroll på dem, men er ikke fornøyd heller. Må da ty til de beste viftene på markedet. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) du kan få dem i fra www.coolnsilent.no de kan sende pr brev om du forhåndsbetaler.. da sparer du ganske mye porto 5236999[/snapback] Takk for tipset Skal sjekke der, å kunne sende som brev er jo positivt. Hvis det er noen andre som har enda bedre og billigere alternativer, så er forslag hjertelig velkommen. Edit: Hmmm, der hadde de kun vifter på 11 dB. Jeg vil gjerne ha 14 dB, bare i tilfelle maskinen trenger litt mer kjøling når jeg spiller. Endret 1. desember 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) De sender som brev hos vendur også. Endret 1. desember 2005 av Christer1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Takker alle som har svart. Tror jeg kanskje skal gå for silenx 120mm 14dB vifta fra vendur, siden de er på salg nå. Men jeg har ikke helt bestemt meg. Noen som vil fraråde meg å kjøpe dem? Eventuelt anbefalling av andre gode vifter. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Sånn, bestilte 3 vifter, en silenx pro 120mm, silenx led 120mm og silenx 92mm alle på 14 dB. Tilsammen ble det litt over 600 kr. Får håpe de lever opp til mine forventninger. Endret 1. desember 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tror nok de blir bra ja. Har 2 stykk som jeg ikke bruker akkurat nå, men har testa de og de høres ikke .. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Er dine på 14 dB eller 11dB? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er dine på 14 dB eller 11dB? 5242112[/snapback] Jeg har 14dB. Jeg syns ikke den bråka, men kan jo hende du hører bedre enn meg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 har selv 3 stk på 14 dB.. er ikke hørbar for meg iallefall Lenke til kommentar
crusade Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 har selv 3 stk på 14 dB.. er ikke hørbar for meg iallefall 5248939[/snapback] Er dine dei nye PRO viftene eller gamle modellen? PRO viftene bråker litt meir enn oppgitte tall og flytter meir luft.. 14db viftene er satt ned litt i pris pga. dette. SilenX jobber med å fikse dette til neste produksjon. PRO 14dBA viftene er fine så sant du skal viftestyre dei. Ingen som lflytter like mykje luft på samme rpm/støynivå som disse!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 er nokk den gode gamle typen. Er disse coolnsilent.no har inne. Lenke til kommentar
crusade Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 er nokk den gode gamle typen. Er disse coolnsilent.no har inne. 5249918[/snapback] Ok, jepp.. dei gamle er veldig stillegående.. PRO viftene går ein del raskere og flytter enda meir luft, SilenX innrømmer at dei lager litt for mykje støy.. Men med viftestyring så fungerer dei enda bedre enn dei gamle du har(flytter meir luft). Får håpe silenx får justert dei ned i neste versjon slik at ein ikkje ar avhengig av viftestyring. Evnt. så kan ein gå for 9 eller 11db PRO viftene.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Muligens teit å si nå, men siden du bor i Oslo kunne du ha gått innom Datakjeden og plukket opp Papst Vifter 12 dB på dagen, istedet for å betale porto og vente på postgang. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 har selv 3 stk på 14 dB.. er ikke hørbar for meg iallefall 5248939[/snapback] Er dine dei nye PRO viftene eller gamle modellen? PRO viftene bråker litt meir enn oppgitte tall og flytter meir luft.. 14db viftene er satt ned litt i pris pga. dette. SilenX jobber med å fikse dette til neste produksjon. PRO 14dBA viftene er fine så sant du skal viftestyre dei. Ingen som lflytter like mykje luft på samme rpm/støynivå som disse!! 5249812[/snapback] Jeg var oppmerksom på at de nye pro viftene spinner med en høyere hastighet. Men det er på en måte positivt for meg. Hadde tenkt å sette viftestyring på dem, slik at jeg kan sette opp hastigheten når jeg spiller for fult. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Muligens teit å si nå, men siden du bor i Oslo kunne du ha gått innom Datakjeden og plukket opp Papst Vifter 12 dB på dagen, istedet for å betale porto og vente på postgang. 5250340[/snapback] Papst vifter klarer ikke å flytte på like mye luft som silenx viftene på samme hastighet. Og jeg ville ha de beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå