Gå til innhold

Trenger headsett med mic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette til 499,- (kan fåes hos de fleste space world butikkene) Mange kompiser av meg som gamer bruker det, de sier det er bra!

 

Hvis du syns det ser stygt ut (det syns jeg) så kan du vurdere denne til kroner 495,- jeg ville fortrekket denne, i og med at jeg bruker den selv.

 

 

EDIT:

hvis du ikke får tak i headsettet noe sted så bestill det fra den linken. Komplett er til å stole på :D

Endret av nikrus
Lenke til kommentar
Dette til 499,- (kan fåes hos de fleste space world butikkene) Mange kompiser av meg som gamer bruker det, de sier det er bra!

 

Hvis du syns det ser stygt ut (det syns jeg) så kan du vurdere denne til kroner 495,- jeg ville fortrekket denne, i og med at jeg bruker den selv.

 

 

EDIT:

hvis du ikke får tak i headsettet noe sted så bestill det fra den linken. Komplett er til å stole på :D

5241936[/snapback]

 

takker..den koss headsette var sinsykt rått da.. men den må jeg vel bestille fra nette? hadde vært bedre om jeg kunne gått i en vanlig butikk og kjøpt der...men men

Lenke til kommentar
Dette til 499,- (kan fåes hos de fleste space world butikkene) Mange kompiser av meg som gamer bruker det, de sier det er bra!

 

Hvis du syns det ser stygt ut (det syns jeg) så kan du vurdere denne til kroner 495,- jeg ville fortrekket denne, i og med at jeg bruker den selv.

 

 

EDIT:

hvis du ikke får tak i headsettet noe sted så bestill det fra den linken. Komplett er til å stole på :D

5241936[/snapback]

 

takker..den koss headsette var sinsykt rått da.. men den må jeg vel bestille fra nette? hadde vært bedre om jeg kunne gått i en vanlig butikk og kjøpt der...men men

5242577[/snapback]

 

 

Hmmm, vet ikke jeg hvor du bor, men jeg fikk kjøpt det i en butikk i Oslo, husker ikke hva butikken heter. Men jeg ville heller ha bestilt det enn å gått å kjøpt meg icemat headsettet.

Hvis du bruker IRC så sjekke på den lokal channen

For eks. #fredrikstad #Oslo #sarpsborg

Noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Hmmm, vet ikke jeg hvor du bor, men jeg fikk kjøpt det i en butikk i Oslo, husker ikke hva butikken heter. Men jeg ville heller ha bestilt det enn å gått å kjøpt meg icemat headsettet.

Det må du nesten argumentere for.

Personlig sitter jeg med oppfatningen at Icemat siberia er bedre enn Koss SB45 etter å ha prøvd begge. Min konklusjon baserer seg først og fremst på lydkvaliteten og passformen som jeg mener er overlegen hos Siberia.

Lenke til kommentar
Hmmm, vet ikke jeg hvor du bor, men jeg fikk kjøpt det i en butikk i Oslo, husker ikke hva butikken heter. Men jeg ville heller ha bestilt det enn å gått å kjøpt meg icemat headsettet.

Det må du nesten argumentere for.

Personlig sitter jeg med oppfatningen at Icemat siberia er bedre enn Koss SB45 etter å ha prøvd begge. Min konklusjon baserer seg først og fremst på lydkvaliteten og passformen som jeg mener er overlegen hos Siberia.

5243250[/snapback]

Hmmm, godt mulig, men jeg har prøvd Siberia engang og jeg syns at koss er bedre. Jeg spurte også IKT klassen på skolen og de sa at KOSS var bedre.

Men det er vel kanskje en smaksak?

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...