Joachim_F Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Utviklerne av rollespillet Neuro Hunter beskriver det som en blanding mellom Deus Ex, System Shock og MacGyver. Her er en demo. Les mer Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ikke prøvd demoen enda, men om dette lever opp til mine forventninger, da har jeg blitt bønnhørt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skal teste demoen senere, men dette kan umulig vere bra :!: Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Umuli være bra? Deus Ex og System Shock (2) er jo 2 av de aller beste spillene som noensinne er lagd! Macgyver er lit spesiell med hockeysveisen, men å få med oppfinnsomheten hans i spillet, det kan bli bra (Hvis man da ser bort ifra det med "lack of founds" hos selskapet som produserer det da... Blir det bra, så får de kansje en utgiver som vil satse litt...) Endret 2. desember 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg kjøpte fullversjonen i september en gang, tror jeg (fra Play.com). Spillet er egentlig ok, selv om det har noen feil og en vanvittig svak presentasjon. Men prøv demoen før du evt. kjøper det. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det har kommet ut ja Da stiller saken seg litt anderledes... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Huff, nei dette var ikkje mye lovende :!: Fallt ikkje i smak hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skal prøve det når jeg kommer hjem, laste ned demoen så får vi se Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Å lol.. OT: bildet ditt tu30r6 minner meg om Zahid Ali :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg