Dinsdale Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Det er ikke innebygd nei. Man trenger denne for å koble trådløst. Hvis man ikke har, eller ikke vil ha trådløst, bruker man en vanlig nettverkskabel. Naked Snake: Media Connect må man ha uansett siden kommunikasjonen mellom 360 og pc er avhengig av det som et verktøy for å dele. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det er ikke innebygd nei. Man trenger denne for å koble trådløst. Hvis man ikke har, eller ikke vil ha trådløst, bruker man en vanlig nettverkskabel. Naked Snake: Media Connect må man ha uansett siden kommunikasjonen mellom 360 og pc er avhengig av det som et verktøy for å dele. 5237871[/snapback] Ok, men trenger jeg adapteren hvis jeg IKKE vil ha det trådløst?? Man kan bare bruke en USB kabel som jeg har her?? *holde en USB kabel i hånda* Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er ikke sikker om det funker med en USB kabel. Tror nesten du må bruke en nettverkskabel. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Du trenger en nettverkskabel ja. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kommer sikkert til å gjøre det etterhvert Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du trenger en nettverkskabel ja. 5238132[/snapback] Så jeg kan bruke den kabelen jeg har tenkt til å bruke som nettverkskabel? Trodde den bare skaffet ADSL'en ned i kjelleren jeg *forvirret*.. Så man kan ikke bare ta med seg 360'en til PC og koble den til?? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jo, du kan jo ta med deg 360'en til pc'en å kople den til. Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Mulig jeg er lost her, men er koblingen mellom xbox360 og tv`en vanlig scart? Om ikke, trenger jeg noe ekstra utstyr eller er alt i pakka? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Håper det går ann å bruke min Zen mp3 spiller O.O Må jo ha software på pc for å legge over ting. Endret 1. desember 2005 av Kannath Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Mulig jeg er lost her, men er koblingen mellom xbox360 og tv`en vanlig scart? Om ikke, trenger jeg noe ekstra utstyr eller er alt i pakka? 5238412[/snapback] Det følger med en overgang fra component til scart. Så nei, du trenger ikke noe ekstra. Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvis jeg kjøper media center til denne pcn, kan den fortsatt brukes som vanlig pc i tlegg?Kan man liksom sende over nettverk? 5236263[/snapback] Jeg har installert Windows Media Center på maskina på kontoret, og du har i praksis en standard Win XP-maskin (tror det er en mellomting mellom Home og Pro), alt funker for meg som normalt (spill, Office, internett, encoding av film, bildebehandling,osv), bare at jeg i tillegg har Media Center-programmet som legger seg som et skall over OS'et når du ønsker å kjøre maskina som media center. (og som så vidt jeg har skjønt brukes når XBox'en skal streame film, musikk osv fra PC'en...) Planlegger å sette inn TV-kort også... så kan jeg ta opp TV-programmer som jeg ønsker, samt se TV via PC'en (og streame TV-signalet fra PC'en hvis en vil det da...) Gleder meg til å teste kobling med XBox360... Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Takk for svar Tor Ivar, har ikke tv kort sjæl men har ikke behov for det men tenkte bare på å streame filmer men kommer neppe til å bruke xbox til DVD siden jeg har en ny dvd spiller til 1500kr som spiller xvid osv. Burde jeg ha det pga streaming av bilder/musikk mente jeg å si. Må jo ha den utgiften ved å kjøpe mediacenter og :S Endret 1. desember 2005 av Kannath Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tror ikke du må ha TV-kort for å streame film og bilder... men du må visst nok ha installert en mpeg-encoder (eller var det decoder?) for å få opp film. Dette er en liten plugin som ofte følger med f.eks. DVD-avspillingssoftware, men kan også lastes ned fra nettet. Tror en sånn en finnes på nVIdia.com... Men... har ikek greid å finne ut om dette gjelder når du streamer via XBox'en... blir artig å prøve i morgen... Noen som vet om det er mulig å konvertere DivX-filmer til mpeg-format som kan spilles av via Media Center? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Mulig tips til ettertanke: Jeg tar forbehold om at dette er mulig, siden jeg ikke eier en flyttbar harddisk med USB og nettverkstilkobling - men de av dere som har, kan sikkert kommentere om dette burde fungere i teorien. - Man tager 1 stk flyttbar harddisk med USB og nettverkstilkobling. - Man kobler harddisken på sin XBox 360 vha USB-kabelen - Og kobler så nettverksporten på harddisken til sitt subnett. Siden XBox SnurrRundt kan lese fra USB-enheter, vil den sikkert også finne ting på en slik harddisk. Sperra for streaming av film er muligens der enda... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Venter med å skaffe 360'en til etter nyttår. Da blir det chip osv ^^ 5236892[/snapback] Du må nok vente adskillig mye lengre til bare etter nyttår før du ser noen chip i xbox360. Det kommer til å ta en stund å knekke sikkerhetssystemet i 360'en. Det kommer, men det er ihvertfall ikke noe jeg hadde orket å vente til. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jo, du kan jo ta med deg 360'en til pc'en å kople den til. 5238390[/snapback] Med en normal USB kabel? Og legge over normalt som på en MP3 spiller? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Crockett, det vet jeg. Men etter nyttår kan jo være neste jul feks Naked Snake: Tror ikke du får lagd over filer sånn direkte. Har ikke 360, men kanskje du kan lagre hvis du streamer det over. Kannath: Ja du kan få zen spilleren til å funke, hvis du legger inn den nyeste PlayForSure(?) firmwaren. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Er det firmware til MP3 spilleren? Aldri hørt om vet seff at det finnes, har skiftet det før men aldri hørt om den du snakker om :s Endret 1. desember 2005 av Kannath Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Her er den, men det er til Zen Micro. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nice, fant en for min og. Får jeg koblet den opp på pc uten software og da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå