femfulle Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Har har kjøpt meg ny mobil, valet ble Nokia n70. Alt virker å fungere bra, tenkte eg skulle koble han til PC'en via ein usb kabel. Eg har installert Nokia Pc suite og prøvar å koble til med den, men den blir ståande å søke og finn aldri mobilen. Windows sin maksinvareveiviser dukkar og opp men den klarar ikkje å finne rett driver. Eg har ikkje fått sim kort enda, har dette noko med at den ikkje klarar å koble til mobilen? som de sikkert skjønar er eg litt grønn når det gjeld mobiltelefonar. Nokon som veit kva som kan være gale? Håpar på svar:) Endret 1. desember 2005 av femfulle Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Eg har installert Nokia Pc suite og prøvar å koble til med den, men den blir ståande å søke og finn aldri mobilen.Windows sin maksinvareveiviser dukkar og opp men den klarar ikkje å finne rett driver. 5236206[/snapback] Hadde det samme problemet med at den ikke fant driveren som fulgte med PC Suite. Jeg lastet ned Driver for Nokia DKU-2, CA-42, CA-53 og da virket det. Bare husk å ta ut kabelen før du instalerer driveren. At problemet kan være at du ikke bruker SIM kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå