Gå til innhold

Wap side med php filer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt å lage en wap del av siden min, men kan jeg bruker php filer da? Jeg skal jo hente nyheter osv fra mysql og da må jeg jo bruke php elr asp elns. Eller er det noe annet jeg må bruke som er berregnet til wap eller funker det fint til alle tlf med .php filer?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Olav, har du noen info på wap baserte løsninger, tuts el.? kunne tenkt meg å legge til en slik funksjon på siden jeg lager nå.

5240526[/snapback]

Jeg skriver alt i vanlig php.. Fjerner det meste av bilder osv slik at det ikke skal ta så lang tid å laste siden.. Bruker Mambo på den vanlige hjemmesiden (http://www.megaspill.net) også henter jeg ut nyhetene osv fra databasen til mambo som jeg setter inn uten bilder osv (stripper html'en).. Skal prøve å lage en annen funksjon isteden for å strippe den for all html pga at teksten blir litt stygt satt opp..:) Er igrunnen ikke så stor forskjell på en wap og vanlig side, utenom at man fjerner det meste av designet osv.. Kan se hvordan den blir her: http://wap.megaspill.net, men har ikke fått ordnet så mye dær enda..

Lenke til kommentar

En ting til jeg lurer på;

Jeg holder på med et script som skal hente ut info fra gulesider.no.. her er scripte:

1. Ingen ting blir hentet ut, noen som ser feilen min?

2. Jeg har rett i at det er kun det første navnet som blir hentet ut nå, ikke sant? hvordan får jeg til å hente ut hele listen ved evt. flere treff?

Takk!

EDIT: Fikk det til nå og fjernet koden pga at den fucker opp designet litt, hvis noen vil ha koden så siifra.. Men lurer enda på spørsmål nr.2...

Endret av 0lav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...