norpheus Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hvorfor lagger jeg på Starcraft selv om jeg har ADLS? Jeg har en Billion router og en Unex hub kobla sammen med en Cnet hub.. Jeg har 128/384 linje fra Telenor..... Og jeg har en 1.4 T-bird 256 ram osv... Det jeg ikke skjønner er hvorfor et lite spill som Starcraft (krever P90) lagger på nettet!!!! Unreal Tournament og Red Faction fungerer bra på internett, men ikke Starcraft!!!!!! Hvorfor? Noen som vet hvorfor?? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 det kommer an på de andre sin pc og linje også. Lenke til kommentar
normal Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 det er nok basically fordi telenor søkks Lenke til kommentar
Paragon Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Vet ikke om det har noe å si, men på min SMC router går det an å sette opp støtte for "special applications", og battle.net er på lista over programmer der... kan være noe lignende i oppsettet på Billion routeren din... Tror det er for å sikre at alt kommer igjennom firewall eller.no Forøvrig er det nok ikke Telenor sin feil, har spilt 5 stykker på min ADSL uten problemer/lagg (riktignok CS da) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Det er bare jeg som lagger da.. har testa det... Jeg har router med firewall da.. Er det noen porter som jeg må åpne for å få spilt Starcraft på battle.net??? Hvis det er det.. er det noen som vet hvilke porter jeg må åpne.. Det går fint med 2 på Unreal Tournament da..... Jeg har en Billion router.. Trenger hjelp..!! Mmå få spilt Starcraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå