Henrik Salthe Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kjæresten min har knapt nok sagt et ord på en uke. Blikket er flakkende og fjernt, og de sporadiske kommentarene hennes er helt uforståelige. Hun er hekta på Lost in Blue. Les mer Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Merkelig nok har min egen kjæreste visst stor entusiasme til dette spillet etter å ha lest noen omtaler. Til de som måtte riste på hodet: Selv om noen jenter liker konseptet, betyr det ikke at spillet er verken barnslig eller teit. Noensinne tenkt på at de kan ha god smak, de også? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Merkelig nok har min egen kjæreste visst stor entusiasme til dette spillet etter å ha lest noen omtaler. Til de som måtte riste på hodet: Selv om noen jenter liker konseptet, betyr det ikke at spillet er verken barnslig eller teit. Noensinne tenkt på at de kan ha god smak, de også? 5236938[/snapback] Det må jo også presiseres at selv om kjæresten min er nevnt i omtalen, er den skrevet utifra min opplevelse av spillet. Så jeg, som gutt, synes også det er bra! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det må jo også presiseres at selv om kjæresten min er nevnt i omtalen, er den skrevet utifra min opplevelse av spillet. Så jeg, som gutt, synes også det er bra! 5236949[/snapback] DET tok jeg for gitt Dog, jeg vet ikke helt om jeg liker Gutt=helt / jente=unyttig. Det viser jo bare hvor langt likestillingen EGENTLIG har kommet Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hadde ikke vært noe bedre om gutten hadde vært den nærsynte, da blir likestillingen feil på samme måte... (men det er en annen diskusjon) Men spillet ser da interessant ut det... men ingen DS, ingen Lost in Blue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg