hitokiri Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Et japansk firma har utviklet en usedvanlig livaktig robot som både oppfører seg og ser ut som et menneske. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Dersom du for eksempel skryter av henne, blir hun glad, og på samme måte blir hun lei seg om du forteller at du ikke er så imponert. Hun kan også bevege på seg. En svært nyttig funksjon i en resepsjonist... Forøvrig vil jeg si at det om at den er "usedvanlig livaktig" tror jeg ikke på før jeg får se det. Lenke til kommentar
thedoc Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Et par videoer her http://www.kokoro-dreams.co.jp/moviej.html Lenke til kommentar
nivve Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vært moro med en video hvor hun snakket engelsk også! Filmen AI (Artificial Intelligence) comes to mind når jeg leser denne artikkelen. Hvor ender dette..? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vært moro med en video hvor hun snakket engelsk også! Filmen AI (Artificial Intelligence) comes to mind når jeg leser denne artikkelen. Hvor ender dette..? 5236375[/snapback] Som alt annet som interesserer nerder blir det vel en seksuell vinkling på denne teknologien også etterhvert.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 er nok helst øynene en ser at det er en robot heller den ett menneske. men så er det jo ansikt og øyne vi er rigget for å studere også så da er det vanskelig å få det skikkelig til... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Dersom du for eksempel skryter av henne, blir hun glad, og på samme måte blir hun lei seg om du forteller at du ikke er så imponert. Hun kan også bevege på seg. En svært nyttig funksjon i en resepsjonist... Forøvrig vil jeg si at det om at den er "usedvanlig livaktig" tror jeg ikke på før jeg får se det. 5236191[/snapback] Om hun i tillegg kan bli sint er det sikkert nyttig om noen kødder med henne eller prøver å lure henne Lurer på om hun kan kverulere :!: Det hadde vært både tøft og irriterende, da hun sikkert ikke ville gitt seg EDIT: Shiz! Så nettopp filmene, og steike, så sykt bra! Hadde vært fint om hun snakka engelsk, og det var enda litt mer fake at hun var kledd i plast Endret 1. desember 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Et par videoer her http://www.kokoro-dreams.co.jp/moviej.html 5236312[/snapback] Ja, det var direkte imponerende. Langt bedre enn jeg hadde forventet. Den hadde ikke lurt meg, for å si det sånn, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å slå av en prat mens jeg sto der. Hadde vært fett å se henne gå, da... Forøvrig får jeg skikkelig Dead or Alive-viber når jeg ser småsøte sneller med litt kunstige bevegelser stå og snakke japansk... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De skulle ikke gitt damen en litt lysere stemme da? Den var litt mørk. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Håper du er ironisk, Arehei :!: Synes stemmen hennes var lys og pipende nok som den er! Noen som har noen filmer på engelsk? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kan jeg trene henne til å spille strategi og rpg spill med meg? Isåfall ønsker jeg henne i julegave. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (beklager for store bilder) Jeg ser at det egentlig er Intel som står bak denne roboten og at de allerede har testet den ut, som her på Computex 2004. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hu er helt klart den mest sexy roboten som noen gang er laget. Lurer på hvor mange hundremillioner det koster å kjøpe sitt eget eksemplar. :!: Jeg trenger en team-mate i Halo2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 5246037[/snapback] Er dette også ein robot? Hadde lurt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg