runjohan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Av en eller annen grunn kjører VMWare Workstation 5.5 på 100% cpu og går kjempetregt. dette er når den starter opp den virtuelle pc'en, som jeg ennå ikke har installert noe på. kjører på win xp, 512mb ram, 3,0ghz cpu. noen som vet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det ikke normalt at det er slik?? Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Er det ikke normalt at det er slik?? 5238220[/snapback] tror ikke det. prøvde det på laptoppen og da gikk det knirkefritt. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Av en eller annen grunn kjører VMWare Workstation 5.5 på 100% cpu og går kjempetregt. dette er når den starter opp den virtuelle pc'en, som jeg ennå ikke har installert noe på. kjører på win xp, 512mb ram, 3,0ghz cpu. noen som vet? 5236080[/snapback] har akuratt samme problemet hjemme ,, men når det ikke kjøres noen programmer så begynner det å bli stabilt på cpu-en ( Amd 2500 sempron 1,8 Ghz 512 ram) ;P.. men jeg har det på skolen også , men der kan jeg ha 6 forsjellige opperativsystemer uten at det hacker .. ( 2,5 Ghz , 1024 Mb ram) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå