Dynejonas Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 God ettermiddag nerder. Jeg satt å fantaserte om sommeren og det trondheimtreffet som var, og lengtet tilbake til de gode tider. Så kom jeg til å tenke på; hva om vi hade et nytt trondheimstreff? En unskyldnig for å slippe unna julestress og kjærringer som kjefter og bare møte folk med samme interesser som deg! Jeg tenkte vi kunne dra på f.eks peppes eller noe, grilling bli vel litt for kaldt. Det var alt jeg hadde å komme med, tusen takk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jeg skylder Zlatzman en pils, mormors hadde dermed vært det desidert billigste alternativet. Endret 1. desember 2005 av LarsP Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg skylder Zlatzman en pils, mormors hadde dermed vært det desidert billigste alternativet. 5236062[/snapback] Jeg antar du har kakebufféene på søndager i tankene? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg skylder Zlatzman en pils, mormors hadde dermed vært det desidert billigste alternativet. 5236062[/snapback] *Tenke tilbake* Husker ikke, men det er bra noen gjør det i alle fall . Kunne godt tenkt meg å bli med på et eventuellt Trondheimstreff i alle fall, avhengig av dato selvsagt. Julen tilbringes hjemme i Bærum. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg joiner gjerne etter jul. Eksamenstid er stress! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Får prøve å komme meg oppover snart jeg da! Ta det på en Torsdag så stikker vi først på mormors, så på ladies night på tigern som avslutning Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg joiner gjerne etter jul. Eksamenstid er stress! 5237720[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Da begynner vel de fleste å bli ferdig med eksamen, så jeg drar i gang tråden igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bah! Jeg skulle gjerne vært med, hadde det ikke vært for at jeg er i Stavanger til påske, men ellers hadde jeg slengt meg med Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Joda, middag på druen? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 jeg er sikkert med, men pils på mormors venter jeg med til jeg er 18, så kanskje det blir rabbater på ølen ,P Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hadde jeg ikke funnet LarsP i pedofiliregisteret for et par måneder siden skulle jeg ha vurdert det :] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hadde jeg ikke funnet LarsP i pedofiliregisteret for et par måneder siden skulle jeg ha vurdert det :] 5426032[/snapback] Jeg har plenty godteri, men de ligger i bilen min. Bare følg med meg så skal du få så mye du orker å spise. Endret 12. januar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Pils på mormors. 5425753[/snapback] Er ingen dum plan. Alternativt (og dyrere) er pizza på peppes eller noe. For meg passer de fleste dager like godt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Helvete, 'tis sounds like a plan! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Skulle gjerne ha vært med denne gangen, men dessverre så går pengene jeg har til en bil som jeg skal hente om en mnds tid. Men håper at det kan bli nytt treff mot sommeren også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå