Leaf Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei! Jeg har et stooort problem! F.eks når dette skrives, har jeg bruker jeg 100% av cpu'en, men det eneste jeg kjører er WinAmp og MSN Messenger 7.5.. Jeg har sett på hvilke prosseser jeg kjører, og har overflod av RAM osv.. Til vanlig har jeg bare 0-10% CPU når disse programmene kjører.. Kan ikke spille noen spill, for har ikkeno CPU til overs! På forhånd takk Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 du har sansynligvis virus, kjør en virusscan! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Det er det som er så rart! Kjørte Virus scan i går.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvilken prosess er det som bruker 100% da? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hvilke virusprogramm har du? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 - Trykk CTRL + ALT + DELETE - Velg "oppgavebehandling" - Velg "prosesser" - Klikk på kolonneoverskriften "CPU" til denne sorteres synkende Se med egne øyne hva som "spiser" CPU-kapasiteten din Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) HAHA, jeg er en nabb =) Det hadde jeg glemt å sjekke, takk for hjelpa =) HÆÆ?! Jeg uninstallerte uGuru, som spiste opp CPU'en min, men det er to filer som ikke ble slettet, å jeg har fortsatt 100% :S Endret 1. desember 2005 av Leaf Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Såh... hvilken prosess er det som driver og spiser CPU da? Endret 1. desember 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HÆÆ?! Jeg uninstallerte uGuru, som spiste opp CPU'en min, men det er to filer som ikke ble slettet, å jeg har fortsatt 100% :S Har du tilfeldigvis innstallert et program som heter Motherboard Monitor? Når jeg innstallerte dette hos meg tok uGuru 100% av CPUen hele tiden (når Motherboard Monitor kjørte). Når jeg avinstallerte Motherboard Monitor ble alt normalt igjen. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Enekelte har problem med at MSN 7.5 tar 100% av CPU, dette skal vist være en bug... prøv å skru av MSN Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Enekelte har problem med at MSN 7.5 tar 100% av CPU, dette skal vist være en bug... prøv å skru av MSN 5575172[/snapback] Jepp , dette kan bekreftes. Hender ofte når jeg er i opptatt modus. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Enekelte har problem med at MSN 7.5 tar 100% av CPU, dette skal vist være en bug... prøv å skru av MSN 5575172[/snapback] Helt riktig. Msn har en memory leak så den kan bruke 100%CPU til tider. Dette fikses ved en restart av msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå