zoneman Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Er det noen som vet om det er en kiosk eller noe som selger Computer Gaming Magazine som hvistnok skal ha en beta av asherons call 2 med det nyeste nr.? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-01 22:33 ] Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 du bør forklare litt mer enn det da. hvilken by du bor i foreksempel. jeg tro ikke at noen har peiling på det når du sier: Er det noen som vet om det er en kiosk eller noe som selger Computer Gaming Magazine som hvistnok skal ha en beta av asherons call 2 med det nyeste nr.? men det er sikkert en narvesen kiosk rett der du bor som har det da. du trenger ikke å spørre om alt mulig rart inne på forumet da. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 19:47, xector1 skrev:du trenger ikke å spørre om alt mulig rart inne på forumet da. Ikke? Det er jo litt av ideen med forumer da? Snakke, spørre om ting osv. Anyway, det var jo et bra spørsmål, men han kunne naturligvis sagt hvilken by han bodde i. --- "In the land of the blind, the one eyed man is king" Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Ok greit jeg glemte å si at jeg bor i Oslo MEN det er ikke så enkelt som å gå inn i navesen siden de ikke har det lengere jeg skjekket i fjor å de fjernet da mange av data bladene de hadde, men jeg tengte kanskje at noen hviste om en bla spesialist (i oslo) som kanskje hadde akkurat dette bladet. Å det er **** meg ingen vits i å kritisere meg for det, ja jeg kunne sikkert løpt halve byen rundt får å KANSKJE finne noe men jeg velger heller å spøre her får å KANSKJE få svar før jeg løper ræva av meg halve byen rundt.! Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Du kan jo like godt laste ned demoen fra internett da. (hvis du har bredbånd da, hvis ikke tar det utrolig lang tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå