Ulven Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvem er best ? Har hatt kabel en stund nå, virker som pingen er mere ustabil. Noen andre med synspunkter ? Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Det kommer vel kanskje ann på hvem som er leverandøren til det enkelte abbonementet. Når det er sagt så har jeg hatt adsl fra telenor og tele 2. Nå har jeg kabel - Og skulle ønske at jeg kunne gå tilbake til dial-up (les: 56k modem) igjen. Kabelen er ustabil og mye nedetid (ca 3-4timer i uka). Min konklusjon basert på erfaringer: Adsl er klart best. : Endret 25. februar 2006 av zettaz Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 helt enig adsl er bedre jeg har upc det er noe møkk Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 svaret er nok ganske tilfeldig ettersom hvem du spør. cluet er gjerne lokasjon - bor du langt fra adsl-sentralen så vil linjen kunne være ustabil, antar at tilsvarende er det også for kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå