Fender_The_Bender Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei. Jeg holder på med å sette sammen en ny maskin, og har selvfølgelig sjekket med flere produsenter. Om jeg skal gå for ferdigsnekret fra Dell, eller om jeg skal sette sammen noe fra Komplett.no får tiden vise. Jeg lurer på et par ting når det gjelder ytelse, nærmest en sammenligning. Sammenligning 1: AMD Athlon 64 3800 2.4GHz - 512kb Cache vs. Intel Pentium 4 630 3.0GHz - 2MB Cache Sammenligning 2: XFX GeForce 6200 - 256MB RAM - (Turbocache (?)) vs. ATI Radeon X300 SE - 128MB RAM Hva er faktisk forskjell ytelsesmessig på dette? Anbefalinger, for/mot-argumenter? Maskin skal brukes til standard Office-applikasjoner, bildebehandling og "B-spill" (ikke nødvendigvis det grommeste av det gromme). På forhånd takk. -- FTB Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 AMD Athlon 64 3800 vil yte bedre enn Intel Pentium 4 630 3.0GHz bortsett fra i encoding. Jeg tror jeg ville valgt ATI Radeon X300 SE, men er det ikke bedre valg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå