Gunfreak Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 bare lurte på en ting, er det mulig å bli så god med en lightsaber at det ikke lønner seg å a 2, har runna eneren 2 ganger og ender altid opp med en i vær hånd, men jeg syns det hadde vært kult om man kunne bli så god at man bare trengte en, ser jo at det er duelig feats som gjør at man blir bedre med med et våpen, men vil det lønne seg, eller vil 2 lightsabers altid være bedre? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg tenker meg at det er best med to lightsabers, i og med at du gjør mer skade med to våpen enn med ett. Men det hadde så klart vært kult om man ble raskere ved å bare bruke 1. Skal ikke si at jeg er 100% sikker, men tror nå at det er sånn i hvert fall. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nå er det lenge siden jeg har spilt KOTOR 1 eller 2, men var det ikke slik at ettersom du valgte skill du ble bedre, f.eks two-handed eller bedre med one-handed? Om ikke mer skade isåfall raskere... Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Om jeg ikke husker feil får en 2 ekstra angrep med master speed. Altså skulle en få 3 angrep per runde med en saber og 4 per runde med to. I dette tilfellet skulle jeg tro at en saber med master dueling vil være best. Flurry gir ytterligere et angrep, men det er slitsomt å klikke hele tida for å bruke det. Men jeg vil nå helst spille slik jeg synes er kult og passer karakteren. Om han/hun blir litt dårligere enn maks bryr jeg meg ikke om. Om målet bare er å bli helt über kan en like godt jukse litt. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har alltid spilt med 1 lightsaber, har ikke hatt noen problemer med det. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har alltid spilt med 1 lightsaber, har ikke hatt noen problemer med det. 5253417[/snapback] 1 Lightsaber er classic, bare først etter Episode 1 Star Wars fikk det for seg og bruke to lightsabers hele tiden. Oldschool! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 det passe liksom bare ikke, alle jedi's bruker en, de bare tilfeldig vis plukket opp en til in heat of battle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå