Gå til innhold

NextGenTel åpner nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At dem kaller det for Nextshop.no beviser egentlig enda en gang hvor dårlig/elendig forretningsskikk NGT har...

 

Håper netshop.no saksøker NGT for noen millioner, slik at dem kan gå konkurs og vi da slipper å høre mer elendig om NGT..

 

Så hør vår bønn Netshop.no, gjør oss alle glade og få udyret vekk fra internett himmelen... :w00t:

og ned dit dem hører hjemme :devil:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Er dette et bra merke slik de påstår hos Nextshop.no:

 

http://www.nextshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3738

TakeMS - (Secure Digital kort)

 

Hvor bra hastighet er 60x Secure Digital fra denne produsenten? Sammenlikne gjerne mot Sandisk Ultra III Extreme hvis ønskelig for å sette det i perspektiv. Kunne vel like gjerne spurt om hvor mange antall x hastighet det nevnte SanDisk kortet yter.

 

Ellers er det jo ganske greit med noen flere webshop'er. Kan jo håpe de tar litt til fornuft på enkelte av produktene angående pris. Synes ikke det produktet jeg refererer til i dette innlegget var spesiellt hårreisende da. Men jeg ser jo noe av, hva de andre peker på når jeg kikker igjennom butikken som helhet og innleggene som kommer fram her.

 

TCI i Bergen har jeg inntrykk av er seriøst datafirma ihvertfall, men vi får se om de kan trø til med bedre priser da. Konkurransen er jo hard så det spørs vel om de makter det. :roll:

 

Mitt inntrykk er at TCI er en bedriftsleverandør som også har satset litt på elektrokjedene som et tillegg. Har ihvertfall sett TCI produkter hos Expert.

Lenke til kommentar

Hva med dette produktet?

 

http://www.nextshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4708

BenQ EW164BI, external DVD/RW

 

Det står ikke i prisguiden.

Det eneste jeg fant var denne som var nær nok:

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36246

 

Kan det være samme produkt, eller nesten samme produkt. Det er en bokstav I som skiller i modellbetegnelsen. Uansett er det ingen som har BenQ EW164B i sitt sortiment på den prisguide linken.

Lenke til kommentar

Dette må være en aprilspøk? Hvorfor åpne en nettbutikk med priser langt over det som er vanlig, når de får så pepperen fyker ang. kundeservice til sine bredbåndskunder. Greit at TCi skal ta hånd om kundeserviden, men bare lyden av et samarbeid med NGT lukter svidd. Man må go enten være dum eller gammel som cremaster sier.

 

Jeg kommer aldri til å handle der. Hvorfor støtte en nettbutikk i regi av NGT, når de gir deg ca. null på kundeservicen. Det må være et eller annet de selv ikke skjønner.

 

Anyways, lykke til NGT. Håper dere tar fatt på det som egentlig er problemet, kundeservicen deres. Et forsøk på å få creds ved å åpne en nettbutikk, blir for dumt!

Lenke til kommentar

Syns det er litt vel mye pepper her. :hmm:

 

Tci er en seriøs og stor bedrift i bergen.

Norges eldste pc-produsent.

 

Ser at enkelte priser er litt håreisende men det har sikkert sine grunner og jeg regner med at dem retter opp i ting etter hvert.

 

Mange priser er jo ganske så normale samt at det finnes sikkert noen ok tilbud der.

 

Ser at dem har noen varer som ikke de andre har og det er jo bra

Endret av Joggi
Lenke til kommentar

Nå dette syntes jeg var for dårlig! Altså en ny nettbutikk har startet opp og ja er overpriset, men jeg tror nok at det bare er nå i oppstartsfasen at prisene ikke er helt justerte etter markede. Ingen er så dumme at de starter en butikk i et allerede ganske fult marked uten å tenkte på prisen.

 

Forutom dette så er det en ny butikk som fortjener en sjanse før alle går løs på den og forklarer hvor dårlig NGT er og at de aldri kommer til å kjøpe noe derifra. Det blir akkurat som om en person blir dømt bare fordi faren til den personen gjorde noe dumt. Altså det jeg mener er gi butikken en sjanse og får dere en grunn, da skrik alt dere orke og spre ordet videre om hvor dårlig butikken er. Husk at det er vi som vinner på konkuranse i markede. Men akkurat nå så synes jeg de fleste oppfører seg litt umodne og fordomsfulle. Kom igjen folkens, julen er snart her, en tid da vi burde være glade, ha litt mer toleranse og være litt mer tilgivende.

 

God Jul (litt tidlig, ja jeg vet det, men er i godt humør nå :))

Lenke til kommentar

Har ett PC kjøp som "var/ble" en 60 Mhz Pentium fra en TCI forhandler. Kan ikke si annet enn at de har ett normalt og velfungerende serviceapparat. Men det har nå blitt med det ene kjøpet, så jeg har ingen andre erfaringer å referere til.

 

Det ble jo helst selvbygg, siden den gangen da. :D

Lenke til kommentar
Har ett PC kjøp som "var/ble" en 60 Mhz Pentium fra en TCI forhandler. Kan ikke si annet enn at de har ett normalt og velfungerende serviceapparat. Men det har nå blitt med det ene kjøpet, så jeg har ingen andre erfaringer å referere til.

 

Det ble jo helst selvbygg, siden den gangen da.  :D

5237890[/snapback]

 

Og det sier vel det meste om dem, hadde dem laget den perfekte pc`n til deg hadde du vel ikke vært nødt til å gå til det skritt å bygge selv... :whistle:

 

Og jeg skjønner deg godt.. Var vel ifjor du kjøpte vidunderet... :innocent:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Nå dette syntes jeg var for dårlig! Altså en ny nettbutikk har startet opp og ja er overpriset, men jeg tror nok at det bare er nå i oppstartsfasen at prisene ikke er helt justerte etter markede. Ingen er så dumme at de starter en butikk i et allerede ganske fult marked uten å tenkte på prisen.

 

Forutom dette så er det en ny butikk som fortjener en sjanse før alle går løs på den og forklarer hvor dårlig NGT er og at de aldri kommer til å kjøpe noe derifra. Det blir akkurat som om en person blir dømt bare fordi faren til den personen gjorde noe dumt. Altså det jeg mener er gi butikken en sjanse og får dere en grunn, da skrik alt dere orke og spre ordet videre om hvor dårlig butikken er. Husk at det er vi som vinner på konkuranse i markede. Men akkurat nå så synes jeg de fleste oppfører seg litt umodne og fordomsfulle. Kom igjen folkens, julen er snart her, en tid da vi burde være glade, ha litt mer toleranse og være litt mer tilgivende.

 

God Jul (litt tidlig, ja jeg vet det, men er i godt humør nå :))

5237864[/snapback]

 

Hehe, det stemmer nok det du sier. Jeg kanskje ble litt revet med. Jeg synes bare det er litt dumt av NGT å starte med en nettbutikk da de skulle hatt brukt ressursene litt annerledels. Slik f.eks. kundeservice. Er ikke sikker det koster så masse penger for dem å ha den nettbutikken, men allikvel, tenk på hva kunder iger etter, ikke en litt dum forettnings idé. Det må vel du være litt enig i og?

 

God jul ja :)

Lenke til kommentar

Nettbutikken til NGT kan nok for all del være grei nok den, men jeg kommer neppe til å sjekke det ut, eller ellers bry meg med den, på grunn av at de i stor grad har ødelagt sitt kundeforhold til meg gjennom dårlig kundeservice og produktstandard på bredbånet sitt.

 

Et merke er et merke, og dets rykte viktig. Et tenkt, motsatt eksempel, er at jeg nok mer enn gjerne hadde sjekket det ut dersom Chess åpnet nettbutikk.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor alle klager så sinnsykt på nextgentel. Kundeservicen suger ikke fordi man må vente mellom 15-20min( er ikke slik nå lenger). Når du kommer frem er de som oftest svært hjelpsome. Jeg hadde problemer med å få internett på pc for ca 2 år siden etter at jeg formaterte, da ringte jeg til ngt og de forklarte meg at det var nettverkskortet og at jeg måtte innstalere riktige drivere. Den gjennomsnittlige bruker av nextgentel har ikke hatt problemer. Nå har de netopp økt hastighetene "igjen", ngt er mye billigere en de fleste andre. For 2 år siden hadde jeg en linje fra ngt på 1800/384 nå har jeg 4500/600 og får snart 7500/750 etter de netopp økte hastighetene og jeg betaler fortsatt det samme. Og dere som slenger drit om ngt bare fordi dere har hørt at de har dårlig kundeservice gjenom media har ingenting dere skulle sagt.

Hva er gale med å kalle seg nextshop? Jeg får ingen assosiasjoner til netshop når jeg hører det. De heter jo tross alt nextgentel!

Men prisen på nextshop var jo syke, det må være en feil. 4000kr for et radeon 9800pro.

 

Fornøyd Nextgentel kunde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...