SvennAndre Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Spørs om de burdte bruke tiden på å fikse kunderservice avdelingen, istdet for å fikse web shop.. Sett endel klager på dem i det siste.. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bredbåndsleverandøren NextGenTel har i dag åpnet en nettbutikk med salg av datautstyr. Les mer Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Har såvidt sett meg rundt i den nye butikken, og kan ikke si jeg er imponert over utvalget. Det var faktisk direkte dårlig Men det kommer vel mer etterhvert.. Spørs om de burdte bruke tiden på å fikse kunderservice avdelingen, istdet for å fikse web shop.. Sett endel klager på dem i det siste.. Er sikkert ikke bemanningen på kundeservice som har fått butikken på beina.. Eller? Endret 1. desember 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Hans Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 juhu! ny webshop er alltid morro får håpe vareutvalget kommer seg etterhvert... skulle vært avslag for oss som er nexgentel-kunder hehe Lenke til kommentar
steamr Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 har de like bra service på shoppen som på brebånd så kan jo dette her bli sabla succé..NOT Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) De som kjøper der får håpe de ikke trenger å benytte seg av returretten eller reklamasjonsretten For øvrig trenger det ikke å være noen motsetning mellom å satse på kundeservice for bredbåndskunder og å starte nettbutikk. Det er TCi som tar seg av denne delen, derfor blir det nok markert bedre kundeservice for butikken, særlig dårligere kan det vel neppe bli. Endret 1. desember 2005 av cybirg Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det samme kunde behandliga der som på adsl deres, så kan jo dette bare dra en vei Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 juhu! ny webshop er alltid morro får håpe vareutvalget kommer seg etterhvert... skulle vært avslag for oss som er nexgentel-kunder hehe 5235912[/snapback] Jeg tenkte på det der. Kanskje de kommer med tilbud eller rabatter for nextgentel kunder. Hadde vært bra om de delte ut ett eller to kort ut med noe rabatt til kundene sine i året. Det kan hende at de finner på noe sånt for å tiltrekke flere kunder. Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Håper de har gjort en feil i prisingen her, og dette ikke skal være korrekt? AMD Athlon 64 3500+ Boxed NextShop: (http://www.nextshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3207 kr: 2878,- Netshop: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d6779&plid=6779 kr: 1795,- Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Det er neppe feil, bare nextgentel som er grådige, kommer jo aldri til å selge noe til den prisen. Endret 1. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå skal vel TCi ta seg av all kundebehandling og ikke NGT sin kundeservice (puh). Det kan jo bety respektabel kundeservice hvis TCi har god orden på dette. Forøvrig har jeg ikke noen god erfaring med TCI fra tidligere. Da tenker jeg på høye priser. (Jeg har ikke hatt behov for å prøve kundeservicen der. Alt jeg har kjøpt fra TCi har fungert som de skal.) Jeg håper forresten de takker ja til å bli med i prisguiden her på HW. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nice, de tar 3D Design markedet seriøst og tilbyr Quadro 3D Kort, har ikke sett noen helnorske nettbutikker selge dette før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Latterlige høye priser over generelt hele utvalget deres. Tilogmed strømpen i julekalenderen skjulte ikke noe annet en høye priser. Kanskje påtide de lærer noe, en gang for alle. mvh Endret 1. desember 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ATI Radeon 9800XT AGP 8x - 256 MB DDR - TV-utgang 4 004,00kr :!: Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det bare jeg som syns at det var rart at AMD 3800+ var billigere enn 3500+ ?? Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 de burde legge ned serveren en dag å tenke litt over prisene til noen av produktene..... Lenke til kommentar
eternal Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 de prisene er jo regelrett svindel... kan ikke kalles grådige engang. SVINDEL og forsøk på å spille på folks uvitenhet. og mange kunder regner nok med at prisene er noenlunde normale siden det er et så stort selskap. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Huff, burde ikke NGT heller fokusere på å gjøre sine egne tjenester bra før de går inn på slike samarbeidsprosjekt? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva med å faktisk få orden på det de leverer per idag før de satser på noe nyttt? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 dem blir vell konfimert etter vert tenker jeg mes så mange tullettte priser. ja jeg sa tulettte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå