mcgroven Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jenter har mange lunefulle og ukjente sider ved seg. Lille Kameo understreker dette i sin jakt på troll og skrømt. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Fin anmeldelse. ble litt mer usikker på om jeg skal ta Kameo i tillegg til PGR3 imorgen.. hva syns du jeg burde ta da Groven? hmm.. er ikke så begeistret for fps på konsoll \ med kontroller men kanskje jeg skal kjøpe COD2 eller noe og prøve å bli vant til det.. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Fin anmeldelse. ble litt mer usikker på om jeg skal ta Kameo i tillegg til PGR3 imorgen.. hva syns du jeg burde ta da Groven? hmm.. er ikke så begeistret for fps på konsoll \ med kontroller men kanskje jeg skal kjøpe COD2 eller noe og prøve å bli vant til det.. 5235814[/snapback] Hm, et vanskelig spørsmål. Jeg liker Kameo godt, men det har alt for mange feil og mangler etter min mening. Hvis du har muligheten for en liten test av spillet kan kanskje det hjelpe deg med avgjørelsen. Hvis folket ikke er mørkeredde kan jeg nevne Condemned som en liten og spennende outsider. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tror det vil bare si at Kameo er ikke helt hva mange tror det er. Virker som detter er et barne spill. Siden en 7åring ikke bryr seg om det er det samme opp igjen hele tiden. Kommer ikke til å kjøpe Kameo med det første. Ellers en kjempe bra skrevet artikkel. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tror Condemned blir for skummelt hehe. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tror Condemned blir for skummelt hehe. 5235834[/snapback] Tror det blir dette ved siden av PDZ. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hmm, vel var vel egentlig aldri et spill eg kulle gått til innkjøp av om det var opp til meg. Er vel heller Condemned og PGR3 dom frister mest Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har ikke spilt Kameo mer enn et par-tre timer, men jeg kommer til å kjøpe det. Det er det spillet til Xbox 360 som tiltaler meg nest mest, etter PGR3, etter å ha spilt alle lanseringsspillene en del. Mulig det blir repetivt, men det jeg har spilt av det gjør at jeg egentlig ikke er i tvil likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Fin anmeldelse. ble litt mer usikker på om jeg skal ta Kameo i tillegg til PGR3 imorgen.. hva syns du jeg burde ta da Groven? hmm.. er ikke så begeistret for fps på konsoll \ med kontroller men kanskje jeg skal kjøpe COD2 eller noe og prøve å bli vant til det.. 5235814[/snapback] Jeg syns at du ikke burde kjøpe Kameo i morgen, for du kan last en demo av det, så kan du jo bare prøve den først. Det skal jeg hvertfall. Blir PGR3 på meg i morgen, og kanskje et til, men vet ikke hvilket enda. Bra omtale forresten, faktisk ganske enig i mye av dette etter jeg prøvde demoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nå er det også kommet en ny demo til Kameo, som er nesten en halv giga større. Med den også får du nok testa spillet ganske godt, som Groven anbefalte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg