AsOsiaL Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Når jeg spiller cs source så skjer det ofte at tastaturet "hikker", altså hvis jeg skal bevege meg til venstre så skjer det først ingenting og plutselig går jeg til venstre helt til jeg treffer veggen! Blir ganske sjøsyk av det etterhvert Noen andre som har opplevd det samme og hvordan skal jeg løse det? Tastaturet mitt er av typen Logitech Media Keyboard som jeg bruker sammen med Logitech G5 Laser Mouse. Jeg bruker Logitech-drivere for både mus og tastatur (SetPoint v. 2.46.544) .. hjælp! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ! Tviler på at det er tastaturet, hva har du i ms når dette skjer? Lenke til kommentar
AsOsiaL Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 ! Tviler på at det er tastaturet, hva har du i ms når dette skjer? 5236513[/snapback] Hva mener du med ms? Fant ihvertfall løsningen hos supportsidene til Steam.. link Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 ! Tviler på at det er tastaturet, hva har du i ms når dette skjer? 5236513[/snapback] Hva mener du med ms? Fant ihvertfall løsningen hos supportsidene til Steam.. link 5240414[/snapback] ms = millisekunder = responstid. net_graph 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå