Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett ticket system


Anbefalte innlegg

Holder på å rulle opp et bilettsystem for et bibliotek. Kunden skal få en lapp med et brukernavn og passord, så når personen må taste inn det får å komme seg i nett. Har knotet med freeradius og chillispot, men det viste seg at vi fikk inn WRT54G v5 wlan router.

 

Derfor spørr jeg dere om noen har andre løsninger å komme frem med, har prøvd en livecd men den var dårlig oppimot bilettsystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men da må du finne noe som fungerer uten noe større supportbehov.

Slike ting må bare virke dag ut og dag inn så løsningere som er "nesten" bra duger ikke, det må også være ekstremt raskt og enkelt i bruk.

Det finnes masse løsninger som er gratis men man må tenke hvor mye det koster i timer og få slikt opp og gå med tilfrdstillende kvalitet.

Lenke til kommentar

Testa den, men den har veldig "dum" bilettløsning. Det må være enklest mulig for personen som står skranken som skal printe ut biletten. Men er også en mulighet hvis jeg ikke finner noe bedre. Har sett litt på www.lessnetworks.com/ se hvordan den er først..

Lenke til kommentar

Har du sett på denne fra Zyxel?

http://www.zyxel.no/produkt.php?cat=25&prod=119

 

Vi bruker denne på jobben flere steder, synes den rett og slett er genial. Koster vel mellom 3000 og 4000 tipper jeg, men du verden så enkelt å sette opp og å drifte.

 

Personen i skranken bare trykker på en knapp på printeren, så blir det skrevet ut et brukernavn og passord som er gyldig så lenge som du som admin velger selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...