int20h Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gruppen som utvikler Blu-ray-standarden bekreftet denne uken at nye planer for formatet vil røpes på CES-messen i januar. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Enda en liten "gulerot" å lokke med? Er dette et forsøk på å holde interessen oppe i disse dager hvor det blir postet kommende nyheter som FVD-formatet (med mer). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vansklig å si noe om dette før man vet hva denne utvidelsen blir, forhåpentligvis er det en utvidelse av mulighetene til utføre sine forbrukerrettigheter, men det er vel kanskje vel optimistisk. AtW Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 fisj blue-ray.. skal ikke se bort ifra at de vinner kappløpet pga god markedsføring.. tror ikke det er så mange som har hørt om hd-dvd engang blant "mannen i gata" men utifra det jeg har lest så er jo blue ray no forbanna møkk i forhold... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nei, takke meg til Blu-Ray fremfor HD-DVD. Gå for den beste teknologien sier nå jeg. Eventuelle kopibeskyttelsesproblemer tror jeg blir løst uansett. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg håper at Maxell får igang produksjon av disketten sin så får jeg heller kjøpe den. HD-DVD og Blu-ray er jeg ikke begeistret for, spesiellt etter saken med Sonys rootkit. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nei, takke meg til Blu-Ray fremfor HD-DVD. Gå for den beste teknologien sier nå jeg. Eventuelle kopibeskyttelsesproblemer tror jeg blir løst uansett. 5236537[/snapback] gå for bakoverkompabilitet, brukervennlighet og lave kostnader (for forbruker) sier nå jeg. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva er egentlig nyheten her? Ser bare ut som spaltefyll uten substans. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva er egentlig nyheten her? Ser bare ut som spaltefyll uten substans. 5236766[/snapback] Det er en pre-nyhet, nyhet: "snart kommer det nytt om blu-ray" AtW Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) En meta-nyhet altså, en nyhet om nyheten. Skal bli spennende å se hva de utvider/forandrer for å imøtekomme flere. Den som overlever nyttårsfesten får se. Endret 1. desember 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
Cuthbert Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 I løpet av neste år kommer Blu-ray til å bli utvidet med et nytt diskformat. For dette er jo akkurat det vi trenger, enda et nytt format. NOT! Personlig har jeg mistet helt troen på at hverken HD-DVD eller Blu-Ray kommer til å bli særlig populært. Kanskje ender vi opp med at Holografiske disker kommer i 2007 og kupper hele showet fra disse to alternativene!?! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 I løpet av neste år kommer Blu-ray til å bli utvidet med et nytt diskformat. For dette er jo akkurat det vi trenger, enda et nytt format. NOT! Personlig har jeg mistet helt troen på at hverken HD-DVD eller Blu-Ray kommer til å bli særlig populært. Kanskje ender vi opp med at Holografiske disker kommer i 2007 og kupper hele showet fra disse to alternativene!?! 5239105[/snapback] hd-dvd har jeg trua på, pga bakoverkompabiliteten osv. men denna blue-ray dritten ser jeg ikke frem til. selvfølgelig må sony være griske pengeslukere som går inn for en format krig til tross for at praktisk talt hele bransjen er imot dem.. men med kopisperre galne filmindustrien bak ryggen så skal man ikke se bort ifra at de klarer å få til no fanskap. jeg vet hvertfall at inn i mitt hus eller min pc så skal det ikke noe blue-ray. holografisk er nok kanskje fremtiden, men tror det kommer til å ta noen år før dette begynner bli utbredt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå