Giddion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jeg holder på med et program som skal vise et png bilde med en alpha kannal, jeg har hørt noe om at windows kan gjøre dette med et par funsjoner, men jeg har ikke greid å finne noe om dette så i korte trekk skulle jeg gjerne vist hvordan man får windows til å: 1: Laste en PNG fil med alpha kannal (med windows API). 2: Tegne dette med en alpha kannal i windows. takker for all hjelp. Endret 2. desember 2005 av Giddion Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg holder på med et program som skal vise et png bilde med en alpha kannal, jeg har hørt noe om at windows kan gjøre dette med et par funsjoner, men jeg har ikke greid å finne noe om dette så i korte trekk skulle jeg gjerne vist hvordan man får windows til å: 1: Laste en PNG fil med alpha kannal. 2: Tegne dette med en alpha kannal i windows. takker for all hjelp. 5235546[/snapback] Har du sett på denne siden: Portable Network Graphics ? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Det er mulig jeg har oversett noe og at jeg har utrykt meg vanskelig, men det jeg er ute etter et at windows API skal laste filen for, meg slik at jeg slipper og legge inn PNG lib siden den (etter det jeg har hørt) ligger i windows XP (mulig også 2000) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 AlphaBlend er vel det du ser etter tenker jeg Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Stemmer det takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå