Mazeking Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gif-Animasjon av PS3 håndkontroller Den var mye mindre enn jeg trodde. Virker nå ganske smart og gjennomtenkt, selv om de første bildene virket skremmende. Hva synes dere? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 likern fortsatt ikke.. ser ikke så veldig next-gen ut, ser ut som en kontroll man får kjøpt på nille, bare at det er en liten skjerm over som spiller tetris.. likern ikke! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Meh... Får vente med noen særlige uttalelser til man faktisk selv har prøvd den. Husker hvor rar og ekkel N64 kontrolleren så ut til å begynne med, men man vente seg jo til det etter hvert. Synes den ser helt grei ut egentlig, men som sagt så vet man aldri før man selv har prøvd den. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) likern fortsatt ikke.. ser ikke så veldig next-gen ut, ser ut som en kontroll man får kjøpt på nille, bare at det er en liten skjerm over som spiller tetris.. likern ikke! 5236233[/snapback] Er vel strengt tatt bare Revolution kontrollerne som ser veldig nextgen ut. Så du vil heller ha noen sånt? Var forresten i Singapore for noen uker siden og testet en jævelig rå spille automat. Det var et Ninjaspill ala House Of The Dead. I stedet for et skytevåpen og skyte på skjermen holdt man et kort sverd i hånda og brukte dette til og svinge og høgge rundt seg for å drepe monstere på skjermen. I tillegg hadde man en fotpedal og å kaste seg fram mot motstanderene. Skikkelig artig. Kan dog være farlig for nærgående tilskuere. Det er vel slik spillene blir på revolution får man håpe. Når det gjelder PS3 kontrolleren så kan man regne med at mange folk har testet den for å komme fram til noe optimalt. Er det jalla så kommer det nok flust av 3 parts kontrollere. Endret 1. desember 2005 av Mazeking Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 likern fortsatt ikke.. ser ikke så veldig next-gen ut, ser ut som en kontroll man får kjøpt på nille, bare at det er en liten skjerm over som spiller tetris.. likern ikke! 5236233[/snapback] Er vel strengt tatt bare Revolution kontrollerne som ser veldig nextgen ut. Så du vil heller ha noen sånt? Var forresten i Singapore for noen uker siden og testet en jævelig rå spille automat. Det var et Ninjaspill ala House Of The Dead. I stedet for et skytevåpen og skyte på skjermen holdt man et kort sverd i hånda og brukte dette til og svinge og høgge rundt seg for å drepe monstere på skjermen. I tillegg hadde man en fotpedal og å kaste seg fram mot motstanderene. Skikkelig artig. Kan dog være farlig for nærgående tilskuere. Det er vel slik spillene blir på revolution får man håpe. Når det gjelder PS3 kontrolleren så kan man regne med at mange folk har testet den for å komme fram til noe optimalt. Er det jalla så kommer det nok flust av 3 parts kontrollere. 5236476[/snapback] jupp nintendo sin ser dritkul ut! gleder meg skikkelig til å prøve den, men jeg syns de kunne prøvd å lage den mer ergonomisk. men gleder meg kjempemasse! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tja pleier jo å bli skremt å slike bilder vi fikk servert av PS3 kontrollen, men den er sikkert god å holde i. Tviler på Sony gjentar tabben MS gjorde da de slapp xbox med den orginale kontrollern Lenke til kommentar
purity89 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jupp nintendo sin ser dritkul ut! gleder meg skikkelig til å prøve den, men jeg syns de kunne prøvd å lage den mer ergonomisk. men gleder meg kjempemasse! 5236601[/snapback] Det er ennå ikke gitt ut bilder av den ferdige Revo kontrollen, og jeg er helt sikker på at den blir nokså ergonomisk, bare se på GC Synes forresten PS3 kontrollen ser ganske god ut, jeg var litt tvilsom til den når jeg såg de laange hendlene, men det er sikkert godt å holde i =D (Ikke at jeg skal ha PS3, det blir nok Revo på meg ) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Virka faktisk _utrolig_ smart og gjennomtenkt!! Fikk bare enda mer lyst på PS3 nå da Selvfølgelig, det kan jo hende at testeren av kontrollen er basketspiller og har store hender! Hvem er det som har laget gif'en forresten? Endret 1. desember 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg syns ikke kontrolleren var stygg når jeg først så bilder av den på nettet. Men jeg syns ikke den så noe spesiell ut akkurat. Men nå som jeg så dette så virker den litt bedre. Tenker meg den blir behagelig å spille på time etter time. Noe som er et must når man skal ha seg MGS4 og spille gjennom det. Gleder meg til å ha henda mine rundt den kontrolleren og spille på min egen ps3. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 jupp nintendo sin ser dritkul ut! gleder meg skikkelig til å prøve den, men jeg syns de kunne prøvd å lage den mer ergonomisk. men gleder meg kjempemasse! 5236601[/snapback] Det er ennå ikke gitt ut bilder av den ferdige Revo kontrollen, og jeg er helt sikker på at den blir nokså ergonomisk, bare se på GC Synes forresten PS3 kontrollen ser ganske god ut, jeg var litt tvilsom til den når jeg såg de laange hendlene, men det er sikkert godt å holde i =D (Ikke at jeg skal ha PS3, det blir nok Revo på meg ) 5237919[/snapback] Ser da ut som det er sony.Lå ihvertfallpå en sony side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå