upside2 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det noen som får til videosamtale med netcom? Jeg har fått nye simkort for 3g Har en N70 og 6680 har full 3g dekning. Når jeg prøver å starte så kommer det bare at nettverke eller telefonen ikke støtter videosamtale. Er det noe jeg gjør feil eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du må ikke ha nytt Simkort for 3G?? Jeg har flere venner med Netcom, de får ikke videosamtale til å virke. Vi telenorkunder koser oss derimot med gratis-samtaler. NetCom har vel snakket om å åpne opp til nyttår? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jepp, nytt sim må til hvis man ikke har fått det nylig. Videotelefoni skal ha åpnet i dag, men jeg har ikke rukket å få sjekket dette opp enda. Kan jo evt. oppdatere dette innlegget hvis jeg finner ut noe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har et to år gammelt sim-kort som virker med 3g-telefonen min? Nokia 6680?` Telenor.. Lenke til kommentar
serber Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 har testet videotelefoni i dag fra netcom, og det funka veldig bra. morsomt Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jamen med netcom så må man ha nytt sim-kort. Trenger ikke det med telenor. Stefaren min har N70 og netcom. Vi får det heller ikke til å funke hos han... men det er fordi det er så dårlig netcom 3-g dekning her. Lenke til kommentar
upside2 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Nå har jeg prøvd alt.. har fullt utslag på 3g dekning. Er det noen innstillinger som jeg må gjøre på telefonen for å få dette til å funke. Har ringt til support og dem sa at telefon og sim er klart for 3g hos meg. Jeg får bare at videoannrop ikke virker pga. nettverke eller mottakertalefon ikke støtter det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Støtter mottagertelefonen det da? Er det 6680 du bruker? Jeg gjorde ihvertfall ingen ekstra innstillinger... Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har et to år gammelt sim-kort som virker med 3g-telefonen min? Nokia 6680?` Telenor.. 5236809[/snapback] Er fordi Telenor og NetCom har forskjellige strategier for å bytte ut SIM kort. Alle kunder hos begge selskap skal over til de nye "USIM" kortene etterhvert. NetCom har valgt å ta denne endringen samtidig som kunder skaffer seg 3G tlf, mens Telenor har valgt å åpne alle SIM kort for 3G og tar utskiftingen av SIM-kort senere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Da så. Kjekt å vite. Uten å spore av for mye, hvilke fordeler gir dette nye USIM? Lenke til kommentar
upside2 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Støtter mottagertelefonen det da? Er det 6680 du bruker? Jeg gjorde ihvertfall ingen ekstra innstillinger... 5237513[/snapback] ja det er N70 og 6680 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Da spørs det vel om Netcom har åpnet opp da... Lenke til kommentar
upside2 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Da spørs det vel om Netcom har åpnet opp da... 5238529[/snapback] På begge telefonene står det 3G under dekningsmåleren. Må ringe igjen i morra Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har det ikke stått 3G der fra før? Jeg og søsteren min ringer utelukkende via videotelefoni, da det er gratis. Må jo spare der vi kan. Fungerer faktisk greit, og har gjort det i måneder. Telenor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå